"יבוא יום ואספר הכל": הפרידה שפגעה באסי בוזגלו

אסי בוזגלו | נוי דקל

השורד האחרון התייחס לסיום העבודה עם ליעד רוח: "מי שמונע מדברים אחרים שלא יתפלא אם יום אחד זה יחזור אליו כבומרנג". וגם: הפייבוריט שלו לזכייה ב"הישרדות", המהלך של זוהר שטראוס וההדחה של אוהד

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון, בערב שישי, הגיעה השורדת אלה אייבינר לארוחת ערב חגיגית במיוחד בבית משפחת בוזגלו. אמא חני ואבא יעקב אירחו את השורדת לצד החבר הקרוב שלה, אוהד בוזגלו, והשניים שיתפו את המשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי בחוויות ואף שמעו כאלו מפיו של המנצח בעונה הקודמת – אסי בוזגלו. מי שזכה בתואר השורד האחרון, ניצל את השבת החורפית אתמול, השיב לשאלות העוקבים וחשף בין היתר מי הפייבוריט שלו לזכייה לאחר שאחיו כבר הודח מהשבט: "זאת לא עונה של אסטרטגיות. יותר עונה של הומור, ומי ששופכת אותי ואני מתפלל שתגיע רחוק זאת אלה".

עוד שיתף השייח' בוזגלו בתחושות שלו על המהלך שעשה זוהר שטראוס שעשה רושם על העוקבים ש"נקם" באסי, בעצם זה שהדיח את אוהד: "לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהוא עשה צעד קדימה כשהלך עם אוהד, ואז הבקיע שלושה גולים עצמיים. הוא יכול היה להשתמש באוהד לפחות עוד הדחה או שתיים לטובתו. ימים יגידו אם זה פעל לטובתו או לרעתו. לתחושתי היה כאן יצר נקם, ואגו מפה עד לתאילנד, שלא נדבר על פארנויה מיותרת, כי אין הסבר אחר".

ולמרות שאוהד אחיו הודח בטרם עת מהמשחק הקשוח, אסי השיב לשאלה אם הוא לא חושב שאחיו התנהג באי בצורה הפוכה לחלוטין מאיך שהוא התנהל: "אין ספק שאסטרטגית, אוהד עשה טעויות. אבל לפחות הוא נשאר נאמן לעצמו ולדרך שלו כי זה אוהד לטוב ולרע. כשנוחתים באי הכל משתנה וזה לא משנה כמה באת מוכן. מעבר לזה אני חושב שאם הוא היה מתחיל את העונה כמו שסיים, אז החוויה שלו שם מבחינה משחקית הייתה הרבה יותר טובה וארוכה".

אסי ואוהד בוזגלו | אור גפן

מאות אלפי העוקבים שלו עדיין מתעניינים לדעת מה קורה עם השורדים בעונה בה ניצח. אסי נשאל האם הוא עדיין בקשר עם ירדן ג'רבי ועידן חביב וזה השיב: "עם עידן לעיתים, עם ירדן פחות – היא בחו"ל רוב הזמן". על הריב שהיה לו עם ישראל אוגלבו בגמר הישרדות נשאל אם כבר השלימו והשיב שלא אבל הוסיף: "אני ואלה איילון דיברנו ושמנו את הכל מאחורינו, ורק שנינו יודעים כמה אנחנו אוהבים אחד את השנייה".

עניין נוסף אותו שם אסי על השולחן הואקריירת הכדורגל שלו. שחקן העבר נשאל אם לא מעניין אותו להיכנס שוב בעתיד לעולם הכדורגל כי יכול לתרום הרבה. הוא השיב: "אם תהיה הצעה שנכונה לי מקצועית, זה יהיה אפשרי, אם לא אז אין טעם".

עוד שאלה שחזרה על עצמה ועניינה את העוקבים של השורד האחרון היא מה קרה בינו ובין מי שהיה אחראי על היח"צ שלו וליווה אותו בשנה שלאחר הזכייה, ליעד רוח. אסי ענה: "אני אתייחס לזה פעם אחד בלבד. אין ספק שנפגעתי ממנו והתאכזבתי עד עמקי נשמתי אבל אני אחד שמתעשת מהר. מי שמצטרף לחוויה איתי סבבה, ומי שמונע מדברים אחרים שלא יתפלא אם יום אחד זה יחזור אליו כבומרנג. יבוא יום ואספר לכם הכל".

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי