חסר תקנה: הבגידה החדשה והאכזרית של איקרדי מציתה את ארגנטינה

וונדה נארה
וונדה נארה | Johnny Fidelin / Contributor

סערה חדשה מבית היוצר של הזוג הפרובוקטיבי: אחרי שאשתו סלחה לו על "פרשת צ'ינה סוארס", נחשף כי חלוץ פריז סן ז'רמן בגד בה שוב, הפעם בתא שירותים, בזמן שהיא שהתה בחדר השני. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי "סערת צ'ינה סוארס", נחשף הלילה (ראשון) בארגנטינה כי מאורו איקרדי בגד באשתו וונדה נארה גם באיביזה, הפעם במהלך חופשה משותפת לפני שלוש שנים. מאורו ו-וונדה מעוניינים להשאיר מאחור את הפרשה שתפסה כותרות בכל העולם, אבל מסתבר שזה לא כך כך פשוט.

בזמן שהם מנסים לשקם את הזוגיות, נודע על בגידה נוספת, הפעם בחופי ספרד. העיתונאי רודריגו לושיץ' הצהיר בתוכנית 'פולשים' שה"מעידה" של אקרדי לא הייתה הבגידה היחידה: "מאורו נפגש עם אישה אחרת במהלך החופשות שלו עם וונדה נארה",חשף ועורר סערה חדשה.

במהלך חופשה ב-2018, איקרדי יצא למסיבה במועדון ה"ליו" ונדלק על אחת הרקדניות: "הכל קרה במועדון מפורסם שאליו נוהגים לצאת כל השחקנים. באותו לילה הייתה רקדנית שתפסה את תשומת ליבו של מאורו. אשתו של אחד האמנים שהופיע שם פוטר למחרת אותו ערב, בגלל שאשתו כתבה לוונדה שראתה את איקרדי מקיים יחסי מין עם מישהי", חשף לושיץ' והימם מיליונים של צופים. "וונדה ומאורו צפו במופע מרהיב שהיה במועדון ואחת הרקדניות עברה ליד איקרדי. הוא הסתכל עליה והם שוחחו. בשלב מסוים שניהם הסתכלו אחד על השני, איקרדי קם והם הלכו ביחד לתא שירותים. דקות אחר כך הרקדנית יצאה ראשונה והוא בעקבותיה".

ואיך זה קרה בזמן שוונדה צופה במופע, מבלי לשים לב למה שמתרחש עם בעלה במרחק מטרים ספורים ממנה? הוא הסביר: "וונדה היייתה מרותקת למופע, בזמן שמאורו נעלם לשירותים. ברור שלאחר מכן היא התעמתה איתו ברגע שקלטה שהוא נעלם ופתאום חזר עם לוק פרוע, אבל באותה תקופה היא לא רצתה לספר לעולם והעדיפה להשתיק את זה". פעם בוגד, תמיד בוגד? המשך יבוא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי