נבואה שהתגשמה: רוני אדרי משחזרת את פספוס השער של יונתן כהן

רוני כהן, יונתן כהן
רוני כהן, יונתן כהן | people photography

אשתו של שחקן פיזה איחרה למשחק אך טיפסה במעלה היציע בזמן שבעלה כבש בכדור חופשי אדיר: "הייתה לי הרגשה שהוא יבקיע ושאני לא אראה את הגול". וגם: החגיגות בסיום והדרך הקשה להצלחה

(גודל טקסט)

האיטלקים בטירוף יונתן כהן לאחר שער הניצחון המדהים של הישראלי, שכבש בבעיטה חופשית מכ-30 מטר וסידר לפיזה 0:1 על בנבנטו. המכביסט לשעבר זכה למחמאות רבות בארץ המגף, כולל השוואה לביצוע הבלתי נשכח של רונאלדיניו במדי ברזיל מול אנגליה. בזמן שבתקשורת מתמוגגים משחקן הנבחרת, מי ששמחה לא פחות מהביצוע המרהיב היא אשתו הטרייה, רוני אדרי-כהן.

צפו בחגיגות מהיציע

"אני מאושרת מכל גול של יונתן. הדרך להצלחה עוד ארוכה ולאט לאט כיף לראות הצלחות קטנות", סיפרה אשת הכדורגלן שרק בחודש שעבר נישאה לאהבת נעוריה בחתונה נוצצת באולמי "הטראסק" התל אביביים. רוני, שעשתה את המעבר עם החצי השני שלה לאיטליה, שיתפה ברגע עוצמתי שקרה לפני השער האדיר של כהן: "איחרתי למשחק וכל הדרך מהחניון אני אומרת לעצמי: אני יודעת שאפספס את הגול שלו, אני מרגישה את זה'. איך שהגעתי ה אני רואה אותו עומד לידי ולא קלטתי שהוא בדרך לבעיטה חופשית, אז שלחתי לו נשיקה אבל מסתבר שהוא לא קלט אותי.

"איך שהסתובבתי והתחלתי לעלות למקום שלי, הוא כבש את הגול וזה היה כזה כיף. הקהל היה באקסטזה. ברוך השם שרק ירבו רגעים כאלה. הדרך להצלחה היא מאד מאד קשה", סיכמה.

המדור מתמוגג מהדרך היפה של הזוג התל אביבי שהכיר כבר בימי התיכון. בסיום ההתמודדות ולמרות שלא שם לב לנשיקה שרוני הפריחה לו, שלח כהן לב לאשתו שכמו שאתם כבר יודעים, היא חלק גדול בהצלחה שלו מעבר לים. הימור שלנו, זו הייתה רק יריית הפתיחה של הישראלי באיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי