טיילור מלכוב הפתיעה את כולם: "מצפה לכם הרבה בכי ובלגן"

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | אור גפן

העונה החדשה של "גולסטאריות" תעלה בקרוב לאוויר ואמש נערכה ההשקה החגיגית, אליה הגיעו גם יוסי בניון ואבי נמני. סילבי ז'אן סיפרה: "הסתדרתי עם כולן, חוץ מאחת". רוסו: "כולן דיוות חוץ משמחה גואטה"

(גודל טקסט)

הן חוזרות אלינו ובגדול. אתמול (שני) נערכה ההשקה החגיגית של העונה החדשה "גולסטאריות 3" של HOT, בזאפה מידטאון תל אביב, בכיכובן של הגולסטאריות החדשות תקווה גדעון, הזמרת מאיה בוסקילה, אורטל עמר, טיילור מלכוב, חברת הכנסת מירב בן-ארי, שמחה גואטה הכדורגלניות סילבי ז'אן ומיטל דיין, ליטל סמדג'ה, תמי יחזקאל וליהיא גרינר. יחד איתן הגיעו צוות המאמנים המנצח: המאמן המיתולוגי שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי, ומי שיככב בהמשך העונה, ג'ובאני רוסו ביחד עם אשתו מאיה פישל רוסו. גם יוסי בניון, אבי נמני וכמובן לירן חולצה אפורה הגיעו לעשות כבוד וצפו בהקרנת שני הפרקים הראשונים של הגולסטאריות החדשות.

מי ששמה את כדורגל הנשים על המפה ונחשבת לכדורגלנית הישראלית הטובה בכל הזמנים, סילבי ז'אן, משתתפת פעם שנייה בריאליטי ועל כך סיפרה: "הייתה לי עונה קשה בריאותית אבל סיימתי אותה ואפילו יותר טוב מהעונה הראשונה. עד לפני שנתיים לא הייתי יכולה לשחק כדורגל כי הבריאות שלי הייתה במצב לא טוב אבל התאמנתי וראיתי שהגוף שלי יכול לעמוד בזה והצלחתי לסגור מעגל". ז'אן סיפרה על ההבדלים המהותיים בין ההשתתפות בפעם הקודמת לעונה החדשה: "בנות אחרות, אווירה אחרת. בעונה הראשונה היה יותר כיף, יותר צחוקים קלילים. העונה השלישית הייתה מלאת אגו, מאתגרת, כל אחת רוצה את הבמה – היו מלא דיוות.

גולסטאריות3 - יש למה לצפות
גולסטאריות3 – יש למה לצפות | אור גפן
לירון אורפלי, רוסלנה רודינה, לירן חולצה אפורה
לירון אורפלי, רוסלנה רודינה, לירן חולצה אפורה | אור גפן

הסתדרתי הכי הרבה עם טיילור מלכוב, נעמי הורוביץ' ורוסלנה, איתן נשארתי הכי בקשר.בכללי הסתדרתי עם כולן חוץ מאחת שלא הסתדרתי איתה בכלל. תבינו בהמשך", סיקרנה כדורגלנית העבר שהגיעה להשקה צמודה לארוסתה בשלוש השנים האחרונות, יפעת דולב.

ז'אן חשפה מי מהסלבריטאיות הכי הפתיעה אותה וסיפקה ביצועים מרשימים על כר הדשא: "טיילור מלכוב – הייתי לוקחת אותה לשחק אצלי בקבוצה, אפילו בעירוני אשדוד. אחלה טיילור, היא אמריקאית טיפוסית. שחקנית אש. קראו לה 'מיני סילבי' העונה".

סילבי ז'אן לצד ארוסתה
סילבי ז'אן לצד ארוסתה | אור גפן

מי שמשמש כיום כמנהל המנטלי של מכבי חיפה, כדורגלן העבר והראשון מענף הכדורגל שזכה בתואר "השורד האחרון", ג'ובאני רוסו, הגיע צמוד לאשתו מאיה והשניים התייחסו לטייטל הנוצץ בו זכו לאחרונה מקהל העוקבים "דיוויד ו-ויקטוריה בקהאם הישראלים. "היא יותר יפה מוויקטוריה", הצהיר מיד ג'ובאני על אשתו שקיבלה את המחמאה באהבה ולקחה את הטייטל ביג טיים.

רוסו צפוי להשתתף בפרק הגמר והלהיט אותנו לקראת האקשן שהולך למלא את המסך שלנו ממש בקרוב: "וואו, וואו, מה מצפה לכם. הרבה בכי, פחות כדורגל והרבה בלגן. אין כדורגל וכן כולן דיוות חוץ משמחה גואטה".

העונה החדשה תעלה ב-29.11 ותשודר בימי ב'-ד' בשעה 19:30.

ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה
ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה | אור גפן
ירון ברלד,דורון מירן
ירון ברלד,דורון מירן | אור גפן
שייע פייגנבוים, רז זהבי
שייע פייגנבוים, רז זהבי | אור גפן
טיילור מלכוב, לירן דנינו
טיילור מלכוב, לירן דנינו | אור גפן
מאיה בוסקילה, רוסלנה רודינה
מאיה בוסקילה, רוסלנה רודינה | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי