"אני לא כזה": אסי בוזגלו מחק את הפוסט הקשה ומיהר להתנצל

אסי בוזגלו | נוי דקל

השורד האחרון חגג את ההדחה של זוהר שטראוס, אך מיהר לחזור בו: "עברתי תקופה קשה בגלל האמירות שלו, אבל החלטתי שזה לא מתאים לי ולאופי שלי ומחקתי. עימכם הסליחה". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

סוף עידן זהר שטראוס. "האויב"הגדול ביותר של הבוזגלוס ב"הישרדות VIP" הודח אתמול (שני) והפך לשומר הבקתה של שבט אפולאקי. ברית "התחנה המרכזית" שיצר השחקן לא החזיקה מעמד ושטראוס מצא את עצמו מחוץ למשחק מהר מאד, בדיוק כמו בעונה הקודמת אז הדיח אותו הזוכה, אסי בוזגלו. כידוע, השניים נחשבו לאויבים מושבעים ושטראוס שחזר העונה לעשות תיקון, עשה הכל על מנת להדיח את אחיו של השייח', אוהד בוזגלו, אך הצטרף בעצמו לרשימת המודחים.

אסי, שמאד לא אהב את ההתנהלות של שטראוס גם העונה, העלה מיד לאחר ההדחה פוסט עוקצני לחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 290 אלף איש, אבל התחרט מהר ומחק אותו. כדורגלן העבר הסביר את עצמו בפני העוקבים האדוקים וכתב בסטורי שלו: "העליתי פוסט, אפילו אפשר לומר שחיכיתי לזהר שטראוס בפינה, זה היה יותר חזק ממני – מודה, אבל החלטתי למחוק לאחר שעשיתי חושבים, והבנתי שהפוסט כזה הוא מיותר ובעיקר זה לרקוד על דם של אדם שכרגע מודח ובסערת רגשות ואני הכי לא כזה", סיפר בוזגלו בכנות.

עוד הוסיף השורד האחרון: "עברתי תקופה מאד קשה עם האמירות של זוהר עליי – השפיטה המוקדמת, הלעג וההתנשאות, ועדיין לא קיבלתי התנצלות כנה ואמיתית. לאחר שראיתי את הפוסט באויר החלטתי שזה לא מתאים לי ולאופי שלי ומחקתי מיד. עימכם הסליחה", התנצל בוזגלו.

שטראוס החל את המשחק כ"שורד במסיכה" והצליח להדיח את אוהד בוזגלו בהדחה הראשונה של שבט אפולאקי. כעת לא מן הנמנע שבקרוב השניים ייפגשו בוילת המודחים. יהיה חם מאוד.

הסטורי של אסי בוזגלו
הסטורי של אסי בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי