צעירה ממנו ב-22 שנים: הזוגיות שמשגעת את עולם הכדורגל

מאבה דנט
מאבה דנט | מסך, אינסטגרם

דויד ז'ינולה האגדי הכיר את בת הזוג שלו ביום שבו הוא כמעט איבד את חייו: "התנשקנו ולמחרת הוא קיבל דום לב". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר דויד ז'ינולה היה אחד הכוכבים הגדולים בפריימרליג ובנבחרת צרפת בשנות ה-90. לאחר הפרישה, הצרפתי שינה כיוון והחל לדגמן, לככב בסרטים ואף השתתף בתוכנית "אני מפורסם", ריאליטי שבו סלבריטאים מתמודדים עם משימות מאתגרות בלב ג'ונגל. כאמור, ז'ינולה מככב בכותרות בלי סוף והפעם על הפרק – בת הזוג הפצצה שלו, שצעירה ממנו ב-22 שנים.

מאבה דנט בת ה-32 היא דוגמנית במשרה מלאה וכעת גם זוגתו של כדורגלן העבר. השניים נחשפו בתקשורת ב-2016, כשנתפסו מטיילים יד ביד בפריז. שנתיים לאחר מכן, הם הביאו יחד לעולם את בתם. הסיפור המדהים שלהם נעוץ בעובדה שהיום בו הכיר ז'ינולה את מאבה שלו, היה למעשה היום בו חייו השתנו מהקצה לקצה. לא רק בגלל שהכיר את אהבת חייו, אלא בעיקר בגלל שהיה לו מזל שהוא בכלל נשאר בחיים. בזמן שהוא שיחק במסגרת משחק ראווה לגיוס תרומות בו השתתפו סלבריטאים, הצרפתי התמוטט וקיבל דום לב.

הוא כבר היה על סף מוות, אך הפרמדיקים הצליחו להחזיר לו את הדופק ולמעשה הצילו את חייו, לפני שעבר ניתוח מעקפים מסובך. הדוגמנית היפה שלו הייתה כמו סלע איתן לצידו באותה תקופה וחשפה את הסיפור שלהם, עליו אפשר בקלות לצלם סרט שובר קופות: "נפגשנו ביום שבו הוא "מת". חבר משותף הכיר בינינו במסעדה בקאן. השעה הייתה קצת אחרי חצות, דיברנו והתנשקנו. בבוקר הוא קם והלך למשחק הראווה שבו קיבל את דום הלב".

למחרת היא כבר חזרה לאמרסיי וקיבלה טלפון אם היא שמעה מה קרה לו: "החבר המשותף שלנו שאל אותי 'מה עשית לו?'". עניתי שרק דיברנו והתנשקנו פעם אחת. כל כך דאגתי לו ונסעתי אליו מיד". אחרי מספר חודשים בהם התאושש והיא הייתה לצידו כל הזמן, השניים חשפו את אהבתם בתקשורת. זו הייתה גם אותה השנה בה התגרש ז'ינולה מאשתו הראשונה, אם שני ילדיו הגדולים. היום הם מחלקים את החיים שלהם בין לונדון לצרפת, ואפשר לומר שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון שגרמה לכדורגלן העבר להחסיר פעימה. תרתי משמע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי