כוכב כדורגל נשוי הביא ילדה עם אישה מפורסמת: "הוא לא מכחיש שהיינו ביחד"

זוג במיטה. אילוסטרציה
זוג במיטה. אילוסטרציה | picture alliance / Contributor

עורכי הדין של שחקן בכיר בפרמיירליג אישרו שלשניים היה קשר רומנטי, אך הבהירו שהוא יעבור בדיקת אבהות רק באנגליה. ג'קלין סוסה שנמצאת בברזיל: "אשתו לא רוצה שהוא יראה אותי". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחד הכוכבים הגודלים ביותר בפרמיירליג הביא ילד מחוץ לנישואים שלו והפרשה הזו ממשיכה להסעיר את אנגליה. לאחר לא מעט הכחשות, אתמול הוא הודה לראשונה שהיה לו קשר רומנטי עם מגישת הטלוויזיה המפורסמת, אך עדיין אין הסכמות בין הצדדים בנוגע לבדיקות האבהות. בינתיים, ג'קלין סוסה הברזילאית טוענת שהכדורגלן הבינלואמי, ששמו טרם הותר לפרסום, הוא אביה של בתה בת השנה ומאיימת לתבוע אותו.

ב"סאן" פורסם לאחרונה שהכדורגלן הזמין את ג'קלין לביתו ואפילו הסתמס איתה במהלך ירח הדבש שלו עם אשתו. בינתיים, עורכי הדין של הכוכב אישרו שלשניים היה קשר רומנטי ושהוא בשמחה יעשה בדיקת DNA, אך שזה חייב לקרות באנגליה ולא בברזיל, כדי שלו"ז האימונים והמשחקים שלו לא ייפגע. אתמול סיפרה ג'קלין ל"סאן": "הוא לא לא מכחיש שהיינו ביחד ולא מכחיש ולא מסרב לעבור בדיקה, אבל הוא רוצה שזה יקרה אך ורק בתנאים שלו. הוא רוצה שזה יקרה באנגליה אבל הצוות המשפטי שלי אומר שלא בגלל שהתינוקת נולדה בחו"ל". 

עוד הוסיפה הברזילאית שהייתה בטוחה שהכדורגלן מאוהב בה ושיעזוב את אשתו: "כדי שהבדיקה תצא לפועל, שנינו חייבים לעשות אותה באותה מרפאה אני בטוחה שהסיבה שהוא לא בא לכאן היא כי אשתו לא רוצה שהוא יראה אותי. בהתחלה הוא בכלל לא רצה לעשות את הבדיקה, אחר כך הסכים אבל אמר שלא רוצה לנסוע בגלל הקורונה. אחר כך אמר שאשתו בהריון. זה מטורף בעיניי שהוא נוסע לכל העולם כדי לשחק כדורגל, אבל בשביל לעשות בדיקה שתגיד אם הוא אבא של התינוקת – הוא לא מוכן". ג'קלין הוסיפה שמהרגע שנולדה בתה הוא ניתק איתה כל קשר ולא תמך כספית "אפילו לא יורו אחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי