למה עומר אצילי לא הגיע לחגיגת יום ההולדת של רז מאיר?

עומר אצילי | לירון מולדובן

אשתו של מגן מכבי חיפה הרימה לו הפקת ענק, שכללה קריוקי, לא מעט אלכוהול והופעה של אמן חושים, אך מי שבלט בחסרונו הוא גיבור הניצחון על הפועל ת"א. וגם: מי הפגינה ביצועים ברמה של "הכוכב הבא"?

(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא מפסיקים לחגוג. אתמול (שני) הם הרימו לרז מאיר לכבוד יום הולדתו ה-25, כאשר אשתו, מפיקת העל נוי ביבי מאיר, דאגה לארגן לו אירוע מושקע במיוחד. שחקני האלופה הגיעו לערב קריוקי מפנק בנמל תל אביב והפגינו את כישורי השירה שלהם. מי שבלטו במיוחד חוץ מחתן השמחה הניחן בחיבה גדולה למיקרופון ולסלסולים היו רמי גרשון הזמיר, עופרי ארד ויובל אשכנזי שלא עזבו את המיקורופון לשנייה.

ההפתעה הגדולה הגיעה דווקא בגזרה הנשית. בין נשות הכדורגלנים הבולטות כמו נטע אלחמיסטר, שני ברגר, אילנה חזיזה, עדי אהרון אשכנזי, המדור שם לב למישהי עם קול פעמונים. מדובר בקורל משפתי, אשתו של השוער הירוק גיא, שנתנה ביצוע מצמרר לשיר "ביחד" של מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש, וכעת המדור שוקל אם להפנות אליה את סוללת הליהוק של "הכוכב הבא". מי שנעדר מהחגיגות הוא עומר אצילי, גיבור הניצחון על הפועל תל אביב, שקיבל את הביצוע של מקסימיליאן ועומר אדם בלייב, בהופעה בהיכל מנורה מבטחים, אליה הגיע עם אשתו אור.

קיבלו את הביצוע המקורי. עומר ואור אצילי
קיבלו את הביצוע המקורי. עומר ואור אצילי | מסך, אינסטגרם

השיא של הערב היה כאשר אמן החושים חזי דין הגיע להופיע במיוחד לכבוד יום הולדתו של המגן וסיפר עד כמה התאמצה אשת הכדורגלן על מנת לשמח את בעלה: "נוי עשתה שמיניות באוויר בשביל שאגיע. באיזשהו שלב אמרתי למנהלים שלי – 'תקשיבו, היא כל כך רוצה, היא כל כך אוהבת אותו וזה כל כך חשוב לה, אני בא'". נוי כתבה באינסטגרם: "תודה על הזכות להיות זאת שחוגגת לך. אני אוהבת אותך", שיתפה את העוקבים לצד תמונה של מאיר חוגג את יום הולדתו ה-18 לצידה. מזל טוב!

רז מאיר, חזי דין
רז מאיר, חזי דין | מערכת ספורט1
הפוסט המרגש של נוי
הפוסט המרגש של נוי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי