מסי הפתיע, אבל אנטונלה חטפה: "נראתה מבוגרת מבעלה"

מסי ואשתו בטקס כדור הזהב
מסי ואשתו בטקס כדור הזהב | Anthony Dibon / Contributor

אחרי שזכה בכדור הזהב בפעם השבייעית בקריירה, הגיעה ביקורת האופנה: ההפרעוש זכה לשבחים על הלוק המעניין שלו ואילו אשתו ה"משעממת" ספגה אש

(גודל טקסט)

ליאו מסי הגדיל אמש (שני) את המאזן הלא הגיוני שלו, כשקטף את כדור הזהב מטעם מגזין ‘פראנס פוטבול' בפעם השביעית בקריירה, בטקס היוקרתי שנערך בפאריס. 2021 הייתה הייתה שנה מיוחדת עבור הפרעוש, שהוביל את ארגנטינה לזכייה בקופה אמריקה ובמקביל עזב את ברצלונה לראשונה בחייו. לצד הזכייה והביקורות הרבות, הפרעוש והפציץ גם בלוק בניחוח תקופת החגים.

לאחר הטקס בו צפו מיליונים ברחבי העולם העולם, ביקורות האופנה החלו לזרום ושיבחו את ההופעה המיוחדת והלא שגרתית של כוכבה של פ.ס.ז'. מסי לבש לטקס הנוצץ טוקסידו מנצנץ בצבע שחור עם עניבת פפיון מבד סאטן, כששלושת בניו היו לבושים בצורה מתואמת לאביהם ויחד הציגו לוק חמוד וכובש. מבקרי האופנה שמו לב שמסי חובב מושבע של ג'קטים משוגעים, כאלה שיש להם קטע. לפני שנתיים הגיע עם ג'קט מנוקד לאותו הטקס בדיוק ולפני שלוש שנים עם בורדו בוהק מקטיפה וגם השנה זה עבד לו עם בד פאייטים. 

מי שפחות זכתה למחמאות הייתה החצי השני שלו, אנטונלה רוקוזו, שלבשה שמלה בצבע ברונזה של דיור ונראתה מהמם, אבל הביקורות לא חסו עליה: "אנטונלה איכזבה כשהציגה מראה קלאסי יפה אבל משעמם ומבגר אותה מאוד. בשל הגובה שלה, עדיף היה אילו הייתה חושפת קצת רגליים – גזרה שיותר מחמיאה לה. השילוב של השמלה עם העגילים והארנק היה מיושן וגרם לה להראות מבוגרת מבעלה", כך נכתב בביקורת האופנה בתקשורת הצרפתית. באותם הבגדים בדיוק, הגיע הזוג הארגנטינאי לחגוג במסיבת האפטר פרטי עם כל החברים הטובים ונהנו עד השעות הקטנות של הלילה. למקרה שדאגתם, שלושת הבנים חזרו הביתה עם המטפלות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי