שודדים ניסו לגנוב את רכבו של כוכב הפרמיירליג ותקפו אותו עם אלת בייסבול

שחקני ארסנל | Visionhaus/Getty Images

שחקנה של ארסנל נפל קורבן לשוד אלים לאחר שחזר לביתו. השודד חבט בכדורגלן עם האלה, אך התותחן החזיר עם אגרוף לפנים. המרצדס לא נגנבה, אך המפתחו לרחב, השעון והטלפון נלקחו. משטרת לונדון מסרה: "נגרם נזק נפשי ושוק גדול"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בלמה של ארסנל, גבריאל הברזילאי, הותקף אתמול (שלישי) באלת בייסבול על ידי פורצים שניסו לגנוב את רכבו מהחנייה הפרטית בביתו שבלונדון. צמד שודדים עקב אחרי הבלם השווה 27 מיליון ליש"ט כשהוא עשה את דרכו חזרה הביתה ברכבו עם חבר קרוב. ברגע שנכנס לחנייה המקורה שבביתו הסתערו הגנבים על הכדורגלן ודרשו ממנו את המפתחות למרצדס שלו, את השעון שלו ואת מכשיר האייפון שלו. 

צילומי מצלמות האבטחה שלו מראים את אחד השודדים, ששמו פורסם בתקשורת, אבדרהם מוס, תוקף את הבלם בן ה-23 באלת מתכת וחובט בו בחוזקה. אבל הברזילאי הספיק לשמחתו לשחרר אגרוף חזק לתוך הפרצוף של הפורץ שהפיל את הכובע שחבש, רגע לפני שהצליח לברוח ולחמוק מזירת האירוע ביחד עם שותפו לעבירה. השניים ברחו וחבר אליהם חבר כנופייה שלישי שחיכה בחוץ ווידא שהשער החשמלי נותר פתוח. מוס בן ה-26, נכלא לחמש שנים בחודש שעבר לאחר שהמשטרה קשרה אותו לשוד אחר שביצע באוגוסט באמצעות DNA מהכובע שנפל במהלך הקטטה.

את המרצדס השחורה של גבריאל לא הצליחו השודדים לגנוב לפני שברחו, אלא רק את מפתחות הרכב ואת השעון והנייד שלו לאחר הפריצה לביתו שבצפון לונדון. ממשטרת לונדון נמסר: "לשמחתינו השחקן לא סובל מפציעות אבל נזק נפשי נגרם ובעיקר שוק גדול. הפורצים התעמתו עם שני קורבנות שבמקרה נמצאים בכושר גופני גבוה והיו יכולים לדאוג לעצמם". עוד נמסר כי לא קיימות ראיות שמוס והחבורה שלו תקפו את גבריאל עצם היותו כוכב פריימר ליג, אלא בגלל שעקבו אחריו לביתו כי נראה להם אדם עשיר מאד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי