לא להאמין: האנשים הקרובים ביותר לרונאלדו הסתבכו ונמצאים תחת חקירה

שפת גוף קטסטרופלית. כריסטיאנו רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, Shaun Botterill

התאומים הזהים שמשמשים כשומרי הראש של CR7 מואשמים בכך שסיפקו הגנה צמודה לא מורשת מחוץ למולדתם. האם הפורטוגלי יחלץ מצרה את שניים ששירתו בעבר כחיילים ביחידת קומנדו עילית באפגניסטן?

(גודל טקסט)

הבוקר (רביעי) מדווח ה"סאן" הבריטי על כך ששומרי הראש של כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, נמצאים תחת חקירה בעקבות האשמות שעבדו באופן בלתי חוקי בפורטוגל. סרג'יו וג'ורג' רמלהיירו, שני חיילים לשעבר ששירתו באפגניסטן ביחידת קומנדו עילית, לאחרונה נחשפו כשומרי הראש של הפורטוגלי המפורסם. השניים מיידית זכו לעניין רב סביבם לאור הקשר עם הפנומן ולאור העובדה שהם נראים בדיוק אותו הדבר- בכל זאת מדובר בתאומים זהים. 

השניים הפכו לחלק מיחידת הגנה צמודה של המשטרה הפורטוגלית שתפקידה להשגיח על אנשים הזקוקים להגנה צמודה כמו פוליטיקאים ושופטים מפורסמים. מגזין הסלבס הפורטוגלי "פלאש" פירסם כי התאומים נשכרו על ידי CR7 לאחר שביקשו לצאת לחופשה ללא תשלום ממשטרת פורטוגל כדי לעסוק בתחומי עניין אחרים. כעת, סרג'יו וג'ורג' נמצאים בחקירה בעקבות האשמות שהם סיפקו הגנה צמודה לא מורשית בארץ מולדתם, לפי העיתון הפורטוגלי "Observer". לפי הדיווחים הם עומדים בפני הליכים משמעתיים כאשר ישובו לפורטוגל לאחר שעבדו באופן לא חוקי. 

הדובר מטעמם של שומרי הראש של רונאלדו אמר: "אנחנו לא מגיבים על מקרים שנמצאים תחת חקירה". השניים התפרסמו חזק לאחרונה מאז שהם מלווים את רונאלדו כמעט לכל מקום מאז שהגיע למנצ'סטר יונייטד. מהרגע שעבר לאנגליה, דאג הכוכב הענק שהמשפחה שלו תקבל הגנה צמודה 24/7, ומדיווחים נוספים עולה שרונאלדו מאד מחבב את צמד האחים ונראה שכנראה יצליח למשוך בכמה חוטים ולדאוג להוציא אותם מהתסבוכת בה הם נמצאים בימים אלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי