מהרו להזמין מקום: הצעד המפתיע של אלירן עטר ושובל גוזלן

אלירן עטר, שובל גוזלן | אינסטגרם

שני החברים הטובים הפכו גם לשותפים עסקיים כשרכשו יחד וילה מפוארת וייחודית במושבה כנרת, בה נולד החלוץ. סאן מנחם, איתי שכטר ועומר אצילי כבר פרסמו. נטע אלחמיסטר, רוסלנה רודינה וסטפן לגר כבר ביקרו. צפו בתמונות מהמקום המפואר

(גודל טקסט)

הנה שניים שלקחו את החברות ביניהם לשלב הבא: אלירן עטר, הקיצוני של בני יהודה ושובל גוזלן, חלוצה של הפועל חדרה, הם לא רק חברים טובים כבר שנים כי אם גם שותפים עסקיים, אז תגידו להם בשעה טובה. השניים רכשו יחד וילה מפוארת וייחודית הנקראת "Ella Villa" וממוקמת במושבה כנרת, מקום הולדתו של החלוץ בן ה-27 שהתארס בחודש אוגוסט האחרון.

"רצינו לעשות משהו יחד וההורים שלי מאותו המושב בו גדלתי וזה אחל'ה מקום" סיפר גוזלן למדור על איך נולד הרעיון לשיתוף הפעולה שלו ושל עטר. את הווילה ניתן להשכיר לצורך אירוע/ חופשה, ועם הפרסום שקיבלו מהחברים הטובים בסטורי מליגת העל דוגמת סאן מנחם, איתי שכטר, שגיב יחזקאל ועומר אצילי, כדאי לכם למהר. לא מעט סלבס כבר פקדו את הווילה של הכדורגלנים ונהנו מהנוף ההיסטרי של הכנרת כמו נטע אלחמיסטר, טילטיל ורוסלנה, סטפן לגר ואפילו שלום אסייג. מה שבטוח, מקום למסיבת הרווקים של גוזלן לא צריך לחפש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי