הרשת גועשת לאחר הריב בהישרדות: "ככה נראית ספורטאית אולימפית?"

הישרדות VIP | אוהד קב

משימות החסינות הקשוחה עוררה סערה גם בקרב הצופים בעקבות ההחלטה של השייטת לשעבר לנשוך את כוכבת הרשת ליזה, שספגה גם היא ביקורת קשה והצהירה: "לא הטבעתי אותה". היום שאחרי הקרב

(גודל טקסט)

משימת החסינות ששודרה אתמול (רביעי) ברשת 13 במסגרת העונה הנוכחית של "הישרדות VIP" הייתה אגרסיבית, קשוחה, ובסופה ניצח שבט אפולאקי החדש – בניצוחו של ההרקולס האנושי מייקל לואיס – אבל עוד לפני שמגן החסינות הוענק, הקרבות שראינו במים, ובפרט זה של בנות שני השבטים, גרמו לסערה ברשת.

הקרב שהכריע את המשימה כולה היה בין ליזה ביך, ג'קי אזולאי ואודליה סוויסה מאפולאקי לשייטת האולימפית לשעבר ורד בוסקילה כשלצידה ליה גיל ואלה אייבינדר, ובמהרה הוא הידרדר לחניקות, נשיכות ובעיטות. הרוחות סערו לאחר שליזה עצרה וטענה שבוסקילה נשכה אותה בניסיון לנטרל אותה ובכך הפרה את חוקי המשחק הספורטיביים. חשוב לציין שעוד קודם לכן, הספורטאית האולימפית לשעבר הוטבעה מספר פעמים על ידי כוכבת הרשת והתקשתה לנשום ולהסדיר נשימה – מהלך שגם הוא פחות ספורטיבי.

בפוסט שכתב היום "בטטת כורסה" המפנה אצבע מאשימה כלפי בוסקילה, העוקבים לא חסכו בביקורת: "תתביישי, מהלכים מלוכלכים כאלו גובלים באלימות, אין להם מקום בטלוויזיה ובטח שלא ראויים להתעלמות", נכתב בפוסט הביקורתי, "צר לי ורד, את באמת צריכה להתבייש. מה היה התיאור שהשתמשת בו בעצמך? אה כן, 'הקאתי בפה'".

ביקורת נגד ורד בוסקילה | צילום מסך אינסטגרם

התגובות על הפוסט היו חלוקות והעוקבים מיהרו להביע את דעתם. חלק כתבו: "ורד חולת נפש", "מזעזעת, הרסה את שבט ליבולן", "איפה ורד ואיפה ירדן ג'רבי – הייתה צריכה ללמוד ממנה הרבה והייתה צריכה לקבל אזהרה על שימוש באלימות", "ככה נראית ספורטאית אולימפית שהייתה פה מישראל?", "אין לזה מקום בטלויזיה". מנגד, אחרים חשבו דווקא שהתגובה של בוסקילה הגיעה בעקבות ההטבעות שחטפה מביך וכתבו: "זה שליזה הטביעה את ורד ולא נתנה לה לקחת אויר כשהיא יודעת על מצוקת הנשימה שלה, זה בסדר?", "אם מותר לדחוף בנאדם לתוך המים, אז לא רואה משהו פסול בלנשוך", "ליזה יצאה גרוע לא פחות עם כל ההטבעות האלה".

לדעות העוקבים כבר הגיבה ליזה, שיותר נכון הצהירה "אני לא הטבעתי את ורד". נאווה בוקר, מתמודדת העונה הקודמת של "הישרדות VIP" סיכמה את המקרה בתגובתה: "צודק בהחלט. שתיהן הגזימו. אין מקום לאלימות בתוכנית". אז באיזה צד אתם? ליזה או ורד? ליבולן או אפולאקי?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי