מירן בוזגלו חושפת: "זה הדבר הכי קשה בעולם לאמא"

מירן בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של מאור ומי שכבר הפכה לכוכבת בפני עצמה, שיתפה את מאות אלפי עוקביה באחד הדברים הקשים ביותר שעברה: "כל הגוף שלי כאב מהלחץ ומהדאגה, הרגשתי כאילו עלתה עליי משאית"

(גודל טקסט)

כשאת מעצמת אינסטגרם עם קהל של למעלה מ-350 אלף איש שעוקבים אחרייך כל הזמן, ולמרות כל זאת את נעלמת ליותר מיום – אנשים מתחילים לדאוג. תשאלו את מירן בוזגלו, ששיתפה את מאות אלפי העוקבים והעוקבות שלה בחוויה לא נעימה שגרמה לה לעזוב את הנייד, את האינסטגרם ואת הכל למשך יותר מ-24 שעות.

"חשבתי שאני חזקה, אבל כנראה שממש לא", סיפרה אשת לעוקבים שלה לאחר שהתאומים הקטנים בני ה-4, לאיו ושיין, עברו טיפולי שיניים לא פשוטים תחת הרדמה מלאה.

"בשש וחצי כבר היינו בבית חולים ואני חושבת שזה הדבר הכי קשה בעולם לאמא לראות את הילדים שלה בסיטואציה כזאת, חסרי אונים ובכלל במצב הזה", המשיכה מירן. "זה היה טיפול שהיה חייב להיעשות בהרדמה כי הם לא נתנו לטפל בהם והשיניים היו במצב לא טוב כבר". המזל שלה, כך לטענתה, זה החצי השני שלה: "המזל שלי שמאור חזק והיה שם עבורם כשאני נשברתי (זה קרה כל שנייה בערך). לילה לפני כבר קמתי ב-2 ולא הצלחתי להירדם שוב". 

מירן בוזגלו | אינסטגרם

עוד כתבה מירן בת ה-33, אמא לארבעה להזכירכם: "אני לא יכולה להסביר עד כמה זה קשה לאמא. אתמול כשחזרנו הייתי רבע בנאדם, לא הצלחתי לקום מהספה, כל הגוף שלי כאב מהלחץ ומהדאגה והרגשתי כאילו עלתה עליי משאית".

מירן סיכמה את החוויה הלא נעימה בפנייה לקהל העוקבים שלה: "ברוך השם אנחנו אחרי והם מרגישים יותר טוב אחרי לילה קשוח הם בכו הרבה אבל כשהם ראו את הכתרים הכסופים, מאור ואני אמרנו להם שיש להם כתרים כי הם מלך ומלכה". רק בריאות לכולם!

מירן בוזגלו | אינסטגרם
מירן בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי