שחקן פרמיירליג ריסק למבורגיני בשווי 200,000 ליש"ט לתוך בית ספר יסודי

הלמבורגיני של קורטני האוס | ה"סאן"

דקות לפני סוף יום הלימודים, בלם אסטון וילה קורטני האוס התנגש עם מכונית היוקרה לאחר שסטה מהכביש. הורי התלמידים: "מזל טהור, היינו בטוחים שיש כאן גופות". במאי האחרון נעצר השחקן בשל נסיעה במהירות מופרזת כשהיה בדרך לפגוש את הנסיך וויליאם

(גודל טקסט)

דקות ספורות לפני שנהרו החוצה מהכיתות אל עבר שער הכניסה, מאות ילדי בית הספר היסודי בשכונת "וילה פארק" הספיקו להינצל לאחר שבלמה של אסטון וילה, קורטני האוס, ריסק את הלמבורגיני היוקרתית שלו השווה 200 אלף ליש"ט. ההורים המודאגים אמרו לתקשורת הבריטית שזה היה "מזל טהור" שהכדורגלן לא הרג אף אחד בתקרית המזעזעת.

הכדורגלן בן ה-26 היה בדרכו לאימון של קבוצתו במתחם האימונים שבווילה פארק לקראת המשחק מול מנצ'סטר סיטי כשהלמבורגיני V8 שלו סטטה מהכביש. עדי ראייה סיפרו ל"סאן" כמה המום היה האוס כאשר כריות האוויר ברכב הספורט שלו נפתחו מעוצמת הפגיעה. אבא של אחת מהתלמידות בבית הספר אמר: "הלמבורגיני השחורה איבדה שליטה בגלל תנאי מזג האוויר והכביש הרטוב. כולם רועדים והמומים ממה שהיה יכול לקרות. כשראיתי את הרכב המרוסק, הייתי בטוח שיש כאן גופות. בזמן אחר ביום, כל אחד יכל למות". 

הרכב של בלמה של אסטון וילה נכנס חזק בשער הכניסה של בית הספר, דקות ספורות לפני שנשמע הצלצול שמסמן את סוף יום הלימודים. המשטרה הגיעה מיד לזירת האירוע, תחקרה את האוס ביום שישי האחרון, ואתמול (שבת) דובר מטעמו אמר שמדובר רק "בנזק לרכוש שנגרם בעקבות ההתנגשות". מטעמה של הקבוצה עדיין לא נמסרה תגובה. בחודש מאי האחרון חשף האוס שנעצר על ידי המשטרה לאחר שנסע במהירות מופרזת כשהיה בדרך לפגוש את הנסיך וויליאם שהגיע לפתיחה של מגרש האימונים החדש של המועדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי