אסי בוזגלו רותח: "מערכת החוק במדינה הזאת רקובה"

אסי בוזגלו | יח"צ

השייח' שחגג יום הולדת 39 סיפק תשובה מדהימה למעצר של טום אביב והתייחס לפרשה של משה חוגג. וגם: מה קרה כאשר אוהד בוזגלו ודודו אוואט נפגשו במסיבה?

(גודל טקסט)

אמנם הוא אחד האנשים החביבים והמצחיקים שיצא לנו לראות על המסך, אבל זה מה שקורה כשמצליחים לעצבן את אסי בוזגלו, ועוד בסוף השבוע בו חגג את יום הולדתו ה-39. מנצח העונה הקודמת של "הישרדות VIP" הביע את דעתו בפני מאות אלפי העוקבים שלו בנוגע למעצר של השף טום אביב, שתקף אדם מחוץ למסעדה שלו בתל אביב לאחר שראה אותו מתעלל "קיצונית" בכלב שלו. בוזגלו כתב לעוקבים: "אני עם טום. זה מה שקורה כשדבר כזה פוגש אנשים כמונו- שהחולשה שלנו זה הכלבים האלה. להתעלל בצורה כזאת בחסרי ישע ואחר כך להחזיר את הכלב לאותו אדם זו פשוט בושה!"

השייח' ממש לא חשש להביע את דעתו, ועשה רושם שהוא זועם על ההתנהלות במדינה: "עם יד על הלב, יש מצב שהייתי עושה בדיוק את אותו הדבר. פשוט מערכת החוק במדינה הזאת רקובה בנושא הזה ולא רק…" כדורגלן העבר לא שכח במסגרת השאלות- תשובות שלו, להתייחס גם לנושאים שקשורים לכדורגל. כשנשאל מה דעתו על כל מה שקורה עם משה חוגג השיב: "ראיתי את רשימת סעיפי האישום והייתי בשוק! לא ייאמן…" חוץ מלספק את יצר הסקרנות של העוקבים, אסי ואשתו עדי חגגו יחד ביום פינוק את יום הולדתו של אסי שחל בשישי. האחרון, ובנוסף גם עם כל האחים, הנשים והילדים בבית של אמא חני ואבא יעקב. 

בנוסף, אסי, עדי, אוהד וההורים המפורסמים- היוו ייצוג הולם למשפחת בוזגלו כאשר ביקרו בסוף השבוע האחרון גם במסיבת יום ההולדת של איש יחסי הציבור והצלם אור גפן, במועדון ה- MAD בתל אביב באירוע חגיגי שכלל הדלקת חנוכיה וחגיגות עד אור הבוקר בהפקתו של שון בלאיש. מעבר לבוזגלוס, בין החוגגים איתרנו את: דודו אוואט ובת הזוג אביגיל עייש, איציק זוהר ולאורה לנטינו, שייע פייגנבוים והגולסטארית שלו סילבי ז'אן עם בת הזוג שלה יפעת אורלב, ועוד רבים וטובים. על פי החוגגים במקום "אוהד ודודו לא החליפו מילה" ואף לא ניגשו אחד לשני. 

אוהד ואסי בוזגלו | יח"צ
איציק זוהר, לאורה לנטינו | יח"צ
יעקב בוזגלו, חני בוזגלו | יח"צ
דודו אוואט, אביגיל עייש, אור גפן | יח"צ
שייע פייגנבוים | יח"צ
סילבי ז'אן, אור גפן, יפעת אורלב | יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי