Sport1 Banner

"לא אהבתי את עצמי": מירן בוזגלו חשפה את השינוי הגדול שעברה

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | פרטי

אשתו של מאור בוזגלו סיפרה בגילוי לב כיצד הצליחה להתגבר על הקנאה והבהירה שהיום התהפכו היוצרות. הכדורגלן לא נשאר חייב. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

רבות דובר וסופר על מערכת היחסים של אחד הזוגות הוותיקים והאהובים בכדורגל הישראלי, מירן ומאור בוזגלו. השניים, שצמודים חזק כבר קרוב ל-15 שנים עברו כל כך הרבה יחד: חתונה, מדינות, דירות, קבוצות, פציעות, ניתוחים, 4 ילדים, 4 כלבים ותוכי אחד, וכמובן, תוכנית ריאליטי משפחתית שחושפת את כל הסודות כבר חמש עונות והעונה השישית בדרך. כבר בעונה הראשונה של "הבוזגלוס", סיפרה מירן בלב גלוי על כך שהיא מאד קנאית לבעלה וכך הייתה למעשה מהיום שהכירו. אבל היום, המצב שונה. מאז שעזבו את המגורים בבאר שבע משהו בה השתנה. משהו התפתח, התקדם ובעיקר השתחרר.

מירן בוזגלו 2021 היא לא אותה אחת שעזבה את המגורים בחממה שבדרום בשנת 2017. גם 355 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שמו לב לשינוי ואתמול (ראשון) בעוד שהשיבה לשאלות העוקבים, בחרה שאלה אחת שחשפה איך הצליחה לעשות את השינוי הגדול אצלה. "איך הצלחת להשתחרר מהאובססיה על מאור? חייבת עזרה עם בן הזוג שלי", כתבה אחת העוקבות ומירן ענתה ללא פילטרים: "וואו איזו שאלה… כמובן שמדובר בתהליך ארוך. מאד לא אהבתי את עצמי כשהייתי קנאית והיום שאני מסתכלת אחורה בדיעבד, אני לא מבינה איך יכול להיות שבכלל הייתי כזאת". 

אשת הכדורגלן בת ה-33 הוסיפה ופירטה עד כמה המצב היום שונה: "הייתי חסרת ביטחון ועם השנים התקרבתי לעצמי, השתחררתי, התעצמתי, למדתי להעריך את עצמי באמת ועם זה הגיע השיחרור. הבנתי שלקנא לבנאדם שאני הכי אוהבת ועוד בצורה כזאת זה רק הורס לנו. ויותר מזה, לא אהבתי את התחושה שזה עשה לי בגוף. כשהיוגה נכנסה לחיי גם למדתי לעבוד עם נשימות והתחברתי עמוקות לגוף ולנפש וזה נתן את החותם הסופי. והיום? היום לדעתי התהפכו היוצרות ומאור אפילו יותר קנאי ממני. לא ככה מאמי?", תייגה מירן את בעלה ושמה תמונה משותפת של שניהם. מאור השיב לה בחוש ההומור המאפיין אותו על התמונה שבחרה לשים ברקע: "למה בגד ים אבל" עם פרצוף קורץ. 

מירן ומאור בוזגלו
מירן ומאור בוזגלו | אלבום פרטי
עוד באותו נושא: מאור בוזגלו, מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי