מתאמן קשה ועובד על השיזוף: כך ערן זהבי מתאושש מהפציעה

ערן ושי זהבי | אינסטגרם

החלוץ ואשתו שי ברחו מהקור של אירופה ונסעו לאחד היעדים האהובים עליהם למשך תקופת ההכנה של הכדורגלן לחזרה לפעילות. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לפני שלושה וחצי שבועות, כוכב נבחרת ישראל ומלך שעריה בכל הזמנים, ערן זהבי, נפצע במשחק מול נבחרת אוסטריה וסיים את פעילותו ב-2021, על אף שבדיקת ה-MRI שביצע גילתה כי אינו סובל מנזק שמצריך ניתוח. אז מה עושה שחקנה של פ.ס.וו איינדהובן בזמן שאתם מתגעגעים לראות אותו מלהטט על כר הדשא? קורע את הצורה ועובד קשה במיוחד עם מאמן הכושר וחברו הקרוב, ערן שדו.

זהבי עושה מהלימון לימונדה: הוא מנצל את התקופה הקרובה על מנת להתחזק באימונים מגוונים ואינטנסיביים יום-יומיים עם שדו, ועל הדרך נהנה מהמשפחה היפה שלו באחד היעדים האהובים עליהם: דובאי. ערן ושי שלו עשו בחוכמה כשברחו מהחורף האירופי והקור חודר העצמות, והמריאו לקיץ של האמירויות בדיוק בזמן שהוא צריך לעבור שיקום. שלושת ילדיהם, רוי, דור וגיל, נהנים מימי החופשה של חג המולד ונופשים גם הם בראש שקט. חוץ מזה, הכדורגלן בן ה-34 נהנה מהעיסויים של יגאל צברי, שגם הגיע עד לדובאי כדי לטפל בליגיונר הבכיר.

ומי שעובד קשה ביום, נהנה בלילה. אמש (ראשון) פגשו שי וערן את החברים הטובים מהקדנציה בסין, חלוץ אל נאסר דיא סבע ואשתו נרמין, ויחד חגגו לאחרונה יום הולדת 28 במסעדת ה-ZUMA. ועם שמש כמו שיש בדובאי, חייבים לעבוד גם בין לבין על השיזוף. אז עד שישוב להולנד כמו חדש, נאחל לזהבי להנות מכל רגע – בדיוק כמו שהוא עושה עד כה.

עובד קשה כל יום. ערן זהבי מתאמן בדובאי | אינסטגרם
יחד בכל מקום. זהבי ושדו | אינסטגרם
הכחול של דובאי עדיף על האפור של אמסטרדם. שי זהבי נהנית מהנוף | אינסטגרם
ביחד באש ובמים. ערן ושי עובדים על השיזוף | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי