"זה לשון הרע!": ורד בוסקילה וקובי מאור התעמתו חזיתית בשידור חי

ורד בוסקילה, קובי מאור
ורד בוסקילה, קובי מאור | אוהד קב

לא מוכנים להתפייס: אחרי הפוסט הנוקב שעורר הדים ובו השחקן תקף בין השאר גם את הספורטאית האולימפית, עימות חריג פרץ בין השנים במהלך שידור תוכנית "הצינור" עם גיא לרר. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה נרשמה במועצת השבט של "הישרדות VIP", שבסיומה השייטת האולימפית לשעבר, ורד בוסקילה, הודחה מהמשחק וה]כה להיות שומרת הבקתה של שבט ליבולן. לאחר ההדחה פתחה בוסקילה את הלב בתוכנית "הצינור" אצל גיא לרר. "אני רואה את המשחק שלי מהבית ולא הייתי טובה מספיק. הלכתי הרבה עם הראש ולא עם הלב", סיפרה בכנות, "אני חושבת שאלה, גדי ויונתן החליטו ביניהם שמישהו ישים את השם שלי. הייתי בודדה והיה לי קשה בריאותית וחברתית. לא הייתי אני, אז קצת גאלו אותי מייסורי", הוסיפה המודחת הטרייה.

מנחה התוכנית שאל את ורד מה היא חשבת על הפוסט הנוקב של השחקן קובי מאור, חבר שבט אפולאקי, שכתב ברשתות החברתיות על העלבונות שספג במהלך משימת החסינות האחרונה ועורר לא מעט הדים ברשתות. "חשבתי שהסיוט נגמר אבל אז הגיעה הספורטאית האולימפית ורד בוסקילה עם המשפט 'קובי הזה הוא פר, הוא הר אדם'. ורד הזיכרון שלך קצר, שכחת מה הרגשת כשפאני קראה לך כבדת משקל, היה חשוב לך לעורר שיח במועצת השבט סביב הנושא של דימוי גוף. אבל עליי מותר, לי את קוראת פר? הר אדם? ברצינות?", תהה מאור.

מאור הוסיף כי לא הגיע להישרדות "כדי לספוג עלבונות על המשקל שלי. מאד נפגעתי". בוסקילה לא נשארה חייבת ו-ויכוח סוער פרץ בין השניים בשידור חי. "אני האחרונה שאשפוט מי צריך להיעלב ממה אבל הכעס שלי היה שקובי הכניס לי מילים לפה שנאמרו על ידי לייה ולא על ידי. לא אמרתי את המילה פר, אפשר לשדר את הקטע בבקשה? קוראים לזה בישראל לשון הרע". קובי השיב: "לייה אמרה פרה ואת אמרת פר, ראיתי את זה 40 אלף פעם אין לי אינטרס לבוא אלייך בהאשמות. זה לא לשון הרע. אם היא אומרת ששמתי לה מילים בפה זה שקר וכזב אמרתי לה את זה גם בטלפון אמרת לי הר אדם. תעמדי מאחורי המילים שלך בתור בנאדם שהולך להרצות סביב הנושא של דימוי גוף ומשקל. אני דיברתי פה מדם ליבי". 

במערכת 'הצינור' אכן שידרו את הקטע המדובר בו לייה קוראת למאור "פרה" ובוסקילה מוסיפה: "הוא הר אדם". בכל זאת התייחסה הספורטאית האולימפית לשעבר לעובדה שהוא בחר להפנות את האש כלפיה במילים שכתב: "לקחת אותי עם כל העבר שלי של הפרעות אכילה והוצאת את לייה מהפוסט לחלוטין כי היא חברה שלך ושמת את זה על הגב שלי – זה לשון הרע. לא הייתה לו בעיה לשים את השם שלי ואת המוניטין שלי לטובת הפוסט שלו". מאור סיכם "לייה לא ספורטאית, לך יש אחריות. לייה שמעה את מה שהיא אמרה, ולך לא הייתה בעיה להגיד לי הר אדם מול מדינה שלמה ולהעליב את הבן שלי על הדרך".

על אף ניסיונות מצד צוות התוכנית, השניים סירבו בתוקף להתפייס והשידור הסתיים בטעם מר.

קובי מאור
קובי מאור | אוהד קב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי