ברוכה הבאה: האקסית של ניימאר הגיעה לישראל לראשונה

ניימאר עם אדריאנה לימה | פייסבוק

עכשיו כבר אפשר לספר: דוגמנית העל הברזילאית שיצאה עם כוכב פריז סן ז'רמן לפני שזה הכיר את בת זוגו הקודמת, הגיעה ארצה לכבוד טקס תחרות מיס יוניברס באילת. פקחו עיניים, שווה להיתקל ביופי הזה

(גודל טקסט)

אחת הנשים היפות בברזיל נמצאת ברגעים אלו ממש בארץ הקודש ויש לה קשר ישיר לכדורגל. דוגמנית העל והמלאכית הכי מפורסמת של "ויקטוריה'ס סיקרט", אדריאנה לימה, נחתה אמש (שלישי) בישראל – הסיבה שנשמרה עד לרגעים אלה בסוד, כפי שדיווח העיתונאי ערן סוויסה בחשבון האינסטגרם שלו, היא השתתפותה בטקס תחרות מיס יוניברס שיתקיים בשבוע הבא באילת.

מעבר לעובדה שהיא אחת מהדוגמניות המובילות בעולם וזה הביקור הראשון שלה בישראל, לפצצה בת ה-40 היה רומן קצר עם לא אחר מניימאר, כוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן. בשנת 2013 דווח שהשניים הכירו באחד ממשחקי הסלסאו כשלימה הגיעה לעודד, והכדורגלן נשבה בקסמה של הדוגמנית שמבוגרת ממנו ב-11 שנים. הוא חיזר אחריה בלי סוף והם יצאו תקופה קצרה לפני שהוא הכיר את ברונה מרקוזין, האקסית המיתולוגית שלו.

כיום הם אפילו לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, אבל לימה עדיין מרבה להגיע למשחקים של נבחרת ברזיל בכל הטורנירים הגדולים. אתמול, כשנחתה בנתב"ג, היא צילמה את המדבר מחלון הרכב שהסיע אותה כל הדרך לאילת וכתבה "4 שעות נסיעה" – הזדמנות מצויינת לישון. לימה היא אחת החברות הטובות של ג'יזל בונדשן, עוד יפהפייה בינלאומית תוצרת ברזיל, המוכרת לכולנו בתור האקסית של ליאונרדו דיקפריו וכמובן כאשתו של השחקן המעוטר ביותר ב-NFL, טום בריידי. אז אם אתם במקרה בעיר הכי דרומית במדינה, תפקחו את העיניים – שווה להיתקל ביופי הזה.

הדרך של אדריאנה לימה לאילת | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי