אחת הנשים מ"הרשימה" נחשפת: "לא היו לי יחסים מיניים עם משה חוגג"

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים | ניב אהרונסון

סוכנת הדוגמניות ירדן דדון שמה סוף לחרושת השמועות והגישה תלונה במשטרה כדי לברר מי הפיץ את אותה רשימה שקרית: "הוצאת הדיבה הזו גורמת לי לנזק תדמיתי אדיר, מעולם לא התארחתי בדירה של חוגג"

(גודל טקסט)

שמה של סוכנת הדוגמניות ירדן דדון נכלל ב"רשימת הנשים" שהופצה ברשתות החברתיות ולכאורה נכחו בדירה הסודית של בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. דדון סיפרה על העוול שנגרם לה וחשפה כי הגישה תלונה במשטרה, במטרה לגלות מי אחראי להפצת אותה רשימה שקרית.

דדון שיתפה: "אנשים התחילו לשלוח לי הודעות והבנתי שמפיצים את השם שלי. בהתחלה הייתי בהלם ואחר כך כשהבנתי שזה מסתובב בכל מקום, התחלתי לבכות. הסכמתי לעלות לשידור בפנים חשופות מאחר שאני לא אשתוק על חוסר צדק ואמת. אני רוצה להעלות את המודעות לנזק שאנשים גורמים כשהם מפרסמים שמות של בנות שכביכול קשורות לפרשת חוגג ואין להן כל קשר".

ירדן סיפרה על טיב הקשר שלה עם חוגג: "אני רוצה לומר שאין לי כל קשר אליו. מעולם לא היו לי יחסים כלשהם עם מר משה חוגג. לא עסקיים ובטח שלא מיניים. כמו כן, מעולם לא התארחתי אצלו בדירה. אני בעלת סוכנות דוגמנות. אני מגנה על הדוגמניות שלי מכל משמר והוצאת הדיבה הזו פשוט גורמת לי לנזק תדמיתי עצום מבלי שאני קשורה לכל הפרשה הזו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי