Sport1 Banner

לקח את החוק לידיים: המהלך המפתיע של שחקן ההגנה באמצע המהומה

שחקן בקולומביה שולף כרטיס צהוב לשופט | צילום מסך, טוויטר

שער שהובקע בדקה ה-97 במשחק בליגה הקולומביאנית הצריך בדיקה של שופטי המסך ועל כר הדשא החלה סערה, אלא שהכרטיס הצהוב נפל לשופט והיה מי שעשה סדר במקומו

(גודל טקסט)

כבר היו אירועים כאלה בעבר, אבל בכל פעם שזה קורה מדובר בקטע שבמהרה הופך ויראלי, שעושה שמות ושקורע את הרשת. הפעם זה קרה במשחק הליגה הבכירה בקולומביה בין אמריקה דה קאלי לאליאנזה פטרולרה, במהלכו שחקן ההגנה מרלון טורס החליט לקחת את החוק לידיים, או יותר נכון את הכרטיס הצהוב של השופט ולשלוף אותו לעבר שחקן של הקבוצה היריבה.

האירוע שקרה הלילה (בין חמישי לשישי) התרחש עמוק בתוספת הזמן, מיד אחרי שהובקע שער ניצחון. היה זה לארי אנגולו שהעניק לקאלי את השער הכל כך יקר שקבע 1:2 בדקה ה-97, מהלך שכלל בדיקה מדוקדקת של שופטי המסך ומהומה לא קטנה עד שהתקבלה ההחלטה. כנראה שזו גם הסיבה שבעקבותיה גם השופט יצא מאיזון לרגע.

השופט הוציא את הכרטיס הצהוב מהכיס במטרה לשלוף אותו לאחד משחקני האורחת שהביע מחאה על ההחלטה לאשר את השער, אלא שהכרטיס החליק מידיו של השופט והיה זה שחקן ההגנה קלט את הרגע ואת הכרטיס ושלף אותו ליריבו לפני שהחזיר לשופט. האירוע כמובן הפך ויראלי במהרה וקשה שלא להבין למה.

צפו ברגע ששבר את הרשת

בעקבות המהירות בה מתפשט הסרטון, ברחבי העולם נזכרו במספר מקרים דומים וכמובן שגם בסלפי של השופטת הישראלית לילך אסולין, שהחליטה לעצור את משחק הראווה שנערך בישראל כדי לעשות תמונת סלפי עם כוכב העבר הברזילאי קאקא.