המסר של שי ו"ההצהרה" של ערן: מה קורה במשפחת זהבי אחרי השוד?

ערן ושי זהבי | אינסטגרם

אחרי שביתם נפרץ בפעם השניה, הכוכב מתעקש לשדר "עסקים כרגיל" ואילו אשתו הצליחה לרגש בענק עם תמונה מדויקת. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

שבעה חודשים אחרי הטראומה, ערן ושי זהבי התבשרו שביתם באמסטרדם נפרץ שוב, אלא שהפעם משפחת זהבי שוהה מחוץ להולנד, בדובאי, וזאת בעקבות שיקום מפציעה שעובר שם חלוץ פ.ס.וו איינדהובן. על פי הדיווחים, שני השודדים יצאו מביתם של הישראלים מצויידים במזוודות, וכעת, המשטרה ההולנדית הפיצה תיאור בבקשה לעזרה מהציבור ומחפשת אחר החשודים. מהליגיונר ואשתו טרם הגיבו רשמית, אך המסר ששיתפו מסר שעשה את שלו.

שי שיתפה באינסטגרם תמונה של היד שלה אוחזת בזו של בעלה, וריגשה כשכתבה: "תמיד יחד". כזכור, בשוד הקודם שהתרחש בחודש מאי האחרון, ערן ושי הראו עד כמה הם חזקים ומאוחדים וגם הפעם מפגינים חוסן נפשי גדול אל מול התקריות המזעזעות שנאלצו לעבור בשל המגורים באירופה, שם פריצה, תקיפה ושוד של בתים של שחקנים מפורסמים, הם כנראה דבר שגרתי. שחקנה של פ.ס.וו שיתף את הסטורי של אשתו והבוקר (שלישי) הוכיח שהאירוע ממש לא מתכוון לפגוע בתוכניות שלו.

זהבי שכאמור נמצא בדובאי עד סוף החודש עם שי שלו ושלושת ילדיהם, עובד קשה עם מאמן הכושר ערן שדו לצורך השיקום מהפציעה בברכו והמשיך לשתף את 405 אלף העוקבים שלו באינסטגרם במתרחש. הכדורגלן העלה וידאו מחדר הכושר בדיוק כפי שהוא עושה יום יום מאז שהחלו בתוכנית השיקום האינטנסיבית. בזמן שהוא משדר "עסקים כרגיל", גם שדו החליט בעצמו לשתף וידאו של המתאמן שלו וכתב לו: "כל רגע איתך הוא חוויה מרגשת". המדור מצטרף, מחזק ומחבק את המשפחה ומזכיר לה שאחרי הקדנציה בהולנד, מחכים להם בבית בקוצר רוח. 

המסר של שי זהבי אחרי השוד
המסר של שי זהבי אחרי השוד | מסך, אינסטגרם
משדר עסקים כרגיל. ערן זהבי
משדר עסקים כרגיל. ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי