כך יעשה לאגדה? הרכב של אקס מנצ'סטר יונייטד חיכה לו עם ציור של איבר מין

המכונית של וויין רוני | ה"סאן"

מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים סירב לבקשת הסדרנים להזיז את הלנד רובר, ובחזרתו מהבילוי מצא את הרכב מכוסה בניבולי פה וציורים של איברים צנועים. כיצד הגיב המאמן, ואיך הוא היה יכול למנוע את המקרה?

(גודל טקסט)

מלך השערים בכל הזמנים של נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד וויין רוני, ממש לא אהב וזה בלשון המעטה, לראות מה חיכה על הרכב שלו כאשר שב אמש (שני) מקניות ביריד הכי עמוס של חג המולד. הלנד רובר היוקרתית שלו השווה 150 אלף ליש"ט, הייתה מכוסה כולה בניבולי פה וציור של פין ענק. כדורגלן העבר והמאמן בן ה-36 השאיר את הרכב שלו בלב צ'שייר, כשהוא מתעלם משלטים המורים לנהגים לא להשאיר את רכביהם באותו האזור.

על פי מקורות שהיו במקום, רוני התבקש על ידי סדרנים  להזיז את הרכב אך סרב, ובילה עם שני חברים ששתו איתו במהלך כל הערב בפאב באותו היריד. מקומיים זועמים כתבו על האבק שכיסה את הרכב: "הרכב של ווין המז***ן" וציירו אברי מין זכריים סביב הלנד רובר של רוני. לצד הציורים הפרובוקטיביים כתבו לו גם "רד במשקל". היריד אליו הגיע ממוקם פחות משני קילומטרים מביתו השווה שישה מיליון ליש"ט. 

כוכב הכדורגל נראה מבוייש כאשר אסף את רכבו אתמול בשתיים וחצי בצהריים- 24 שעות אחרי שהשאיר אותו באזור שאינו מיועד לחנייה, וחזה בציורים ובמילים המגעילות שחיכו לו על הרכב. ב"סאן" דיווח שרוני סירב להגיב כאשר נשאל לתגובתו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי