בשידור חי: דודו אוואט שלף טבעת והציע נישואין

הציע בשידור חי. דודו אוואט
הציע בשידור חי. דודו אוואט | רשת 13

אחרי שלוש שנים וחצי של של זוגיות, שוער העבר והשורד בהווה הפתיע את אביגיל רביבו בענק. גיא זוארץ יופיע בחתונה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים וחצי של זוגיות, שוער העבר והשורד VIP דודו אוואט (44) הפתיע את בת הזוג שלו אביגיל (עייש) רביבו (32) עם הצעת נישואים מרגשת אביגיל חשבה שהיא מגיעה לאולפן של רשת 13 במטרה להפתיע את דודו ויצאה מופתעת בעצמה. את הצעת הנישואין המלאה תוכלו לראות בפרק מיוחד של "הישרדות VIP" שישודר ביום שבת אחרי החדשות.

הזוג הנרגש טרם הגיב לסטטוס החדש. שניהם כבר היו נשואים בעבר. אביגיל היא גרושתו ואם ילדיו של דוד רביבו, אחיו של חיים רביבו, ואילו אוואט גרוש מאשתו לשעבר, חגית, המתגוררת במאיורקה יחד עם בתם, טל אוואט שהיא והאישה החדשה של ואביגיל חברות טובות. הגורו באיפור קבוע של נשות צפון תל אביב הייתה המומה לקבל טבעת מ"פאפי" שלה ואנחנו במדור מאחלים להם המון מזל טוב ומצפים לראות מה בדיוק היה שם. 

מי שהרים למאורסים הטריים הוא מנחה "הישרדות", גיא זוארץ, ששיתף את התמונה באינסטגרם וכתב: "פעם ראשונה שאני נוכח ברגע כזה מרגש של הצעת נישואין – רגע הכי טהור של אהבה, ולרגע המדהים הזה אתם תוכל להצטרף בשבת. מרגש (חסכנו לכם את הצ'ק – תכינו פופקורן). דודו ואביגיל – מזל טוב. אוהב אתכם. בכיף בא לשיר לכם בחופה".

לא ייאמן היא אמרה לו כן, דודו אוואט מתחתן
לא ייאמן היא אמרה לו כן, דודו אוואט מתחתן | רשת 13

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי