מתחת לאף של התקשורת: בתו של לואיס אנריקה יוצאת עם כוכב נבחרת ספרד

סירה מרטינס
סירה מרטינס | מסך, אינסטגרם

מדורי הרכילות בספרד גועשים: סירה מרטינס מנהלת מערכת יחסים לוהטת עם לא אחר מאשר פראן טורס, שחקן מנצ'סט סיטי, שעל פי הדיווחים ביקש לעזוב את אנגליה כדי לעבור לברצלונה. עכשיו הכל ברור?

(גודל טקסט)

ספרד גועשת: אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ ואם גדלת עם אבא שהוא שחקן עבר ומאמן בהווה, לא מן הנמנע שתתאהבי בכדורגלן. תשאלו את מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה, שהבת היפייפיה שלו סירה מרטינס, החלה לצאת עם כוכבה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד, פראן טורס בן ה-21 שמוזכר לאחרונה כמועמד מוביל להצטרף לברצלונה.

בשלב זה בתו של המאמן דואגת לשמור את חייה הפרטיים רחוק מהתקשורת. "שניהם משתדלים לשמור את מה שיש ביניהם בצורה הכי אינטימית שאפשר", סיפר מקורב לזוג. השניים החלו לצאת כשסירה עברה להתגורר בברצלונה ועל אף המרחק, הם שומרים על קשר הדוק ומקווים כי המגעים עם ברצלונה יבשילו והם יוכלו להתאחד. לאחרונה דווח ש"טורס ביקש מפפ לעזוב" ועכשיו ברור לנו למה.

רק נזכיר שטורס שומר על מערכת יחסים מצוינת עם לואיס אנריקה, שכאמור מאמן אותו בנבחרת. הכדורגלן הצעיר התוודה יותר מפעם אחת כי הוא רואה במאמן נבחרת ספרד הרבה מעבר למאמן: "יש לי רק מילות תודה להגיד לו, הוא כמו אבא בשבילי. מאז שהגעתי לנבחרת הוא קיבל אותי בצורה מדהימה ונתן לי המון ביטחון, זה מה שכל שחקן רוצה".

בדיוק כמו אביה, גם סירה בת ה-20 היא ספורטאית, אלא שהיא בחרה בענף אחר – רכיבה על סוסים. החלום שלה הוא להפוך לאחת הרוכבות הגדולות, לאחר יותר מעשור בו היא רוכבת ומתאמנת קשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי