הכירו את היפייפיה הישראלית שסיחררה את כוכב ברצלונה

שחר חיון
שחר חיון | מסך, אינסטגרם

שחקן בארסה לא עמד בפני היופי שלה ושלח לה הודעות פרטיות, כדורלגנים רבים מנסים להתחיל איתה, אבל היא לא מתרגשת ("לא אצא עם מישהו שהוא לא יהודי") ומפנטזת על קריירת משחק בארה"ב

(גודל טקסט)

סרג'י רוברטו, טיבו קורטואה ואפילו ניימאר הם דוגמא לכדורגלני על שפשוט לא הצליחו לעמוד בפני היופי הישראלי. אחרי קורל סימנוביץ', מישל גרציג והרשימה הארוכה של הדוגמניות הישראליות אחריהן הברזילאי של פ.ס.ז' עוקב ומתלהב, כעת המדור נתקל ביפייפיה נוספת שסיחררה את אחד הכוכבים הגדולים של ברצלונה. קוראים לה שחר חיון, היא בת 21 מבאר שבע, דוגמנית ושחקנית שברזומה שלה סדרות כמו "שלטון הצללים" ו"מגן דוד דרום", מדגמנת בארץ ובחו"ל ונחשבת לאושיית טיק טוק ידועה. הלוק הברזילאי הלוהט שלה המיס ברגע את ההולנדי של בארסה, ממפיס דפאי.

"האינסטגרם שלי מפוצץ בהודעות מכדורגלנים מהעולם, אני כבר לא עונה, זה לא מעניין אותי", שיתפה שחר. המדור שם לב לתגובה שכתב דפאי לאחת התמונות האחרונות שהעלתה השחקנית הצעירה – אייקונים של להבת אש שגרמו גם לעוקבים שלה להשתגע.

ממפיס שלח לך הודעות בפרטי?
"הוא שלח, וזה מאד מחמיא לי, אבל אני לא אצא עם מישהו שהוא לא יהודי", סיפרה בכנות והוסיפה מדוע לדעתה כל אותם שחקנים מפורסמים פשוט לא עומדים בפני היופי הישראלי: "אני חושבת שהבנות הישראליות הן הבחורות הכי יפות בעולם. מה שמקשט אותן הכי טוב, זו הצניעות והקרבה לדת. אני לא אומרת שאני צנועה מבחינה חיצונית, אבל אני עושה את ההשתדלות שלי, מודה לשם כל בוקר וקוראת תפילת השחר". 

שחר חיון, ממפיס דפאי
שחר חיון, ממפיס דפאי | מסך, אינסטגרם

חוץ מלהפנט את כוכב ברצלונה, לשחר יש הרבה חברות מעולם הכדורגל, כגון טע אלחמיסטר, עמית פיליפ (אשתו של סאן מנחם) ורומי יוסיפוף (זוגתו של ירדן שועה). היא גם דיגמנה בעבר למותג בגדי הספורט של שי זהב ולקוחה קבועה של מעצב השיער של נשות הכדורגלנים, אור אוחנה. בתור ילדה שיחקה כדורגל בשכונה "הייתי פאוליסטית, עושה גליצ'ים על אנשים, אבל מנצחת", היום היא מאוהבת בענף אחר, פוצ'יוולי. "אני חורשת על חופי תל אביב. מאור הס מאמן אותי, הוא אלוף ישראל ומקום שלישי בעולם, זה מחטב וזה כיף להצליח בספורט של בנים, אני גם מתאגרפת ומרימה משקלים כבדים". 

שחר מספרת שהמגורים בבאר שבע מאזנים אותה ומתאימים לה בדיוק בתקופה הזאת של חייה, כשהחלום להצליח בגדול הוא מה שמניע אותה: "החלום הוא להצליח בעולם המשחק – לשחק בחו"ל – ארה"ב זה היעד. אני לא אומרת שאגיע לשם, אבל זה מה שאני חולמת. גל גדות ואלונה טל הוכיחו שזה אפשרי ואני יכולה להספיק הרבה בגיל שלי. משם אשמח להתקדם גם בעולם העסקים ולא לרוץ לקנות מותגי על, אלא להשקיע את הכסף שלי בעסקים ולהתפתח". תזכרו את השם הזה טוב, שחר חיון. חלום שלנו שתהיי חלק ממשפחת הכדורגל הישראלית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי