איך קורטואה הגיב? מישל גרציג הצטלמה ללא חלק עליון

מישל גרציג, טיבו קורטואה
מישל גרציג, טיבו קורטואה | מסך, אינסטגרם

השגרירה הלוהטת שלנו במדריד הפתיעה עם תמונות חדשות והצהירה: "אל תפחדו ממה שיכול להשתבש". השוער הבלגי שלה ושל ריאל מדריד בחר להרים: "את הטובה ביותר". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

השגרירה הלוהטת שלנו במדריד, הדוגמנית מישל גרציג, לא מפסיקה להפציץ – והפעם: תמונות חדשות בהן היא חושפת יותר מתמיד. אמנם אנחנו רגילים לראות את הגזרה המושלמת שלה בהלבשה התחתונה של "FIX", המותג הישראלי אליו משמשת כפרזנטורית, אך הפעם בת הזוג הישראלית של טיבו קורטואה שיתפה תמונה יפייפיה מהביקור האחרון בישראל, בה היא מצולמת בחזה חשוף וקיבלה בעקבותיה הצעת נישואין.

אל תתלהבו, לא מדובר בשוער הבלגי שהחליט לכרוע ברך אחרי פחות משנת זוגיות, כי אם בחברתה, הדוגמנית קטיה לוין, שלא הצליחה להישאר אדישה לתמונה המהפנטת ושאלה אם תתחתן איתה. "תפסיקו לפחד ממה שיכול להשתבש, ותתחילו להתרגש ממה שיכול להיות טוב", כתבה האילתית בת ה-24 על התמונה בה היא מצולמת במקום הכי טבעי לה בעולם, הים. על התמונה חתומה הצלמת לי אגמון, שאחראית לצלם יפייפיות ישראליות רבות דוגמאת מישל, דין שוורץ, עומר נודלמן, ריף נאמן, ויקירת המדור, האקסית של דוד קלטינס, שרון אייזנברג.

מה שהיה יפה לראות הוא את הפירגון של שוער ריאל מדריד, שהרים לבת הזוג שלו וכתב לה כתגובה לתמונה: :את הטובה ביותר". כשהיא מתקרבת בצעדי ענק ל-300 אלף עוקבים באינסטגרם, מישל נהנית מהחיים בבירת ספרד לצד הכדורגלן שלה, ורק אתמול בילתה בתצוגה וארוחה מיוחדת של מותג העל, ג'ורג'יו ארמני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי