אוואט חזר בו: "מייקל לואיס הוא בן אדם שאתה רוצה שיהיה לידך"

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

סערת ההדחה של ליזה: אחרי שקרא לו צבוע בפרק, שוער העבר התחרט. לואיס עצמו הסביר: "רק מי שמכיר אותי יודע שהדרך, הערכים והעקרונות שלי יותר חשובים מכסף, תהילה או זמן מסך"

(גודל טקסט)

הפרק ששודר אמש (שני) ב"הישרדות VIP" התמקד בעיקר במתרחש בשבט אפולאקי. לאחר שליזה הודחה, בן הברית שלה מייקל לואיס בחר לפרגן לחברי השבט שלו בענק. ג'קי אזולאי, דודו אוואט ושאר החברים לא אהבו את העובדה שכדורסלן העבר לא חיכה "שהגופה תתקרר" ולא "התאבל" מספיק על ההדחה של מי שהייתה חברתו ואף ישנה איתו כפיות בלילות, ולא היססו להתעמת איתו ולהגיד לו מה הם חושבים.

לואיס כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני מפגין ספורטיביות על ההדחה של ליזה ומקבל נזיפות על כך מצד חבריי לשבט על איך שבחרתי להגיב להדחה שלה. אני לא שכחתי לרגע שאני נמצא במשחק, ולא בחיים האמיתיים. אני מכבד את ג'קי ואת שאר החברים לשבט וככה גם נהגתי לאורך כל המשחק. רק מי שמכיר אותי יודע שהדרך, הערכים והעקרונות שלי יותר חשובים מכסף, תהילה או זמן מסך". לאחר התגובה של לואיס בפרק להדחה של חברתו, אוואט קרא לו "צבוע" ואמר שקשה לו להיות בחברת אנשים כמוהו, ושזה מרגיש לו כמו אסטרטגיה.

אחרי שידור הפרק, כדורגלן העבר בן ה-44 התחרט על הדברים שאמר על לואיס בחשבון האינסטגרם שלו. אוואט כתב: "את מייקל בקושי הכרתי אחרי ההדחה של ליזה בת הברית הכי קרובה שלו במשחק. ומודה שכמו שאמרתי באי התגובה שלו הפתיעה אותי וקראתי לו צבוע, אבל אחרי המשחק, כשהכרתי את מייקל, אני חותם על זה שהוא הבנאדם שאתה רוצה שיהיה לידך תמיד". אוואט הוסיף לב ותייג את השורד הכי חזק על האי שטרם שיתף את הסטורי אבל זה כנראה כי יש לו סיבה מספיק טובה. מייקל לואיס חוגג היום (שלישי) 34 חורפים אז תאחלו הרבה מזל טוב לשורד שממש לא חושש להגיד את דעתו, גם אם היא שונה משל כולם. 

חזר בו. דודו אוואט
חזר בו. דודו אוואט | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי