כך היא נראתה פעם: המהפך המדהים שעברה נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | גיל חיון

אשתו של רמי גרשון חשפה את "סודות" המראה החטוב בפני 1.7 מיליון העוקבים שלה ושיתפה תמונה נדירה מהעבר. וגם: סוגיית השיער של בעלה ומה גרם לביטחון העצמי שלה להיפגע? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

היא לא מרבה להשיב על שאלות באינסטגרם, אך אתמול (שני) החליטה אשת הכדורגלן הכי נעקבת בישראל, נטע אלחמיסטר, לפנק ולהשיב לשאלות הכי מעניינות שקיבלה מ-1.7 מיליון העוקבים שלה. הדוגמנית ואשת העסקים בת ה-27, שיתפה שהוויכוח היומי שלה ושל רמי גרשון הוא בנוגע לשאלה האם הוא צריך להסתפר או לא. נטע סיפרה שהיא לא מעוניינת שיוריד את השיער שכה התאמץ להאריך והוא לעומת זאת רוצה, ופתחה סקר בו העוקבים קבעו: "דחוף להסתפר".

מאז שפרצה לחיינו והפכה למעצמת האינסטגרם הכי גדולה שידעה המדינה, נטע שיתפה איך הצליחה להתחטב בשנים האחרונות ואפילו העלתה תמונה של הגוף שלה מלפני שנים, שהתחילה להתאמן בסטודיו "זוזה", לעומת תמונה של הגוף החטוב שלה היום וכתבה: "כל מה שקשור לתזונה ואימונים זה בזכותם. אני כבר שבע שנים מתאמנת אצל ערן חג'ג' ועם הזמן הוא לימד אותי איך לאכול בריא ונכון. למדתי המון. והכי חשוב, כדי להגיע לתוצאות צריך לאכול והרבה. צריך לדעת לעשות את זה נכון ובריא". הבנתם איך היא נראית מושלם בביקיני? שילוב של לאכול נכון ולהתאמן הרבה.

עברה מהפך. נטע אלחמיסטר
עברה מהפך. נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

בפוסט, המאמן של נטע חשף: "נטע לא מפחדת מאוכל. נטע אוכלת את העוגות שרמי מכין בשישי. נטע לא מבטלת אימונים. תהיו נטע". ואם אתם ממש רוצים לדעת, נטע מספרת שהיא מתאמנת ארבע פעמים בשבוע, רצה חמישה קילומטרים ומוסיפה עוד אימון כוח של שעה. לגבי ילדים, נטע לא ממהרת וכותבת: "בעזרת השם גם זה יגיע. כרגע אני מתאמנת על אחיינית של רמי".

עוד שיתפה בכנות איך הגיבה לפני הפרסום הגדול על כל ה"לא" שקיבלה: "הביטחון שלי נפגע. רגע לפני שוויתרתי על העולם הזה, נפתח האינסטגרם ושם הצלחתי לפרוץ גבולות. הדרך שלי התחילה בזכותו והוא נתן לי את הביטחון והאמונה שהכל אפשרי. לכל אחת ואחד יש מקום בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי