"זה לא אתר פורנו": איקרדי חוטף חזק אחרי התמונה הנועזת

מאורו איקרדי, וונדה נארה
מאורו איקרדי, וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

חלוץ פריז סן ז'רמן פירסם תמונה בתנוחה פרובוקטיבית לצד אשתו וגרף למעלה ממיליון לייקים, אך הרגיז את העוקבים: "הסוף של הקריירה שלך ככדורגלן קרב". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מאז סערת הבגידה ששמה את מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה בכותרות, השניים עושים הכל כדי להישאר שם. אחרי הריאיון שנתנו בתקשורת הארגנטינאית, בו חשפו את כל הקלפים וסיפרו בדיוק מה עבר עליהם בחודשיים האחרונים שטילטלו את חייהם, כעת הכדורגלן ואשתו שיתפו באינסטגרם תמונה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון.

בפני שמונה מיליוני העוקבים שלו ועוד עשרה מיליון העוקבים שלה, העלה חלוצה של פ.ס.ז' תמונה נועזת במיוחד שלו ושל אשתו בתנוחה פרובוקטיבית בהלבשה תחתונה שגרמה לסערה חדשה. "זה לא אתר פורנו", "תשאירו את מה שביניכם בחדרי חדרים", "אם היית מבקיע בקצב שאתה מעלה תמונות כאלו", "עוד תמונות כאלו והסוף של הקריירה המקצועית שלך קרב", "אתה באמת רוצה שנראה אותך ככה עם וונדה?", שאלו העוקבים את איקרדי ונשארו המומים בעקבות התמונה שכבר גרפה קרוב למיליון לייקים ואלפי תגובות.

כזכור, האוקטובר האחרון התפוצצה פרשת הבגידה של החלוץ עם צ'יינה סוארס. "היו ימים עצובים מאד, אבל אני חושב שזה מאחורינו. עשיתי טעות גדולה ולשמחתי והצלחנו לפתור אותה", התוודה איקרדי בפני המגישה סוזנה חימנז. וונדה סלחה לו, ולראייה הם נשארו ביחד וממשיכים להציף את הרשת בתמונות זוגיות חושפניות שמשדרות שהכל ביניהם "בסדר", אך את השם איקרדי וונדה מחקה מהאינסטגרם שלה וכעת תמצאו אותה תחת שמה המקורי – נארה. 

התמונה שהסעירה את הרשת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי