זוגתו של הכדורגלן תככב בפריים טיים ותרוויח 600 אלף יורו

מרגרידה קורסיירו
מרגרידה קורסיירו | מסך, אינסטגרם

מרגרידה קורסיירו, שחזרה לאחרונה לזרועותיו של ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד, תשתתף בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" פורטוגל. לירון שרון עם הילדה ההורסת שצפויה לשבור שיאי רייטינג

(גודל טקסט)

מרגרידה קורסיירו, זוגתו הלוהטת של ז'אאו פליקס, עומדת לככב בפריים טיים ולשבור שיאים בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" פורטוגל. וכשאנחנו אומרים לשבור שיאים, אנחנו במדור מתכוונים לשיאי רייטינג מאחר ובכיל 19 מדובר באחת האושיות הגדולות במדינתה מאז התפרסמה כחצי השני של כוכבה של אתלטיקו מדריד. אנחנו מקווים שפליקס לא בחור קנאי, מאחר ומגי שלו הולכת להיות צמודה לגבר אחר בחודשיים הקרובים, הפרטנר שלה לתוכנית, הרקדן אנדרה מדירה. 

אנחנו בטוחים שהקשר ההתקפי בן ה-22 מפרגן, מאחר והוא כבר עוקב אחרי הפרטנר הריקודי של חברה שלו, שרק לאחרונה הוא והיא התקמבקו וחזרו אחרי פרידה של חודש. הדוגמנית הבלונדינית העלתה לסטורי שלה טעימה מהחזרות לתוכנית והכירה לכולם את הפרטנר שלה, ונראה שזה הולך להיות מגניב מאד לראות אותה מתמודדת מול סלבס נוספים במטרה לכבוש את ליבם של השופטים בריקודים. 

בזמן שהוא ואתלטיקו שלו משחקים בספרד, מגי נמצאת כעת בפורטוגל, חורשת לתואר שלה במשפטים וכמובן מזיעה שעות נוספות בסטודיו לריקוד בליסבון שם מתקיימות החזרות לצד הצילומים באולפנים של רשת TVI המקומית. בת הזוג הלוהטת של פליקס היא כבר אושייה רצינית עם 1.2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ושלל הקמפיינים שהיא מצלמת, ובהפקת התוכנית יודעים שהיא "ביצת הזהב" שלהם ולכן גם החוזה שלה בהתאם: 600 אלף יורו על ההשתתפות בתוכנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי