החסימה באינסטגרם הוסרה: דודו אוואט ואוהד בוזגלו עשו סולחה

אוהד בוזגלו, דודו אוואט
אוהד בוזגלו, דודו אוואט | אור גפן

שני השורדים התפייסו בבר המצווה של בנה של ג'קי אזולאי ובוזגלו סיפר למדור: "התחבקנו ויישרנו את ההדורים". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחת הנשים הכי בולטות בהישרדות VIP, ג'קי אזולאי, חגגה אתמול (שלישי) את מסיבת בר המצווה של בנה, אורי אליהו, יחד עם הגרוש ישראל אזולאי, משפחתה המורחבת ובן זוגה הנוכחי כדורגלן העבר, דניאל בוסי. האירוע נערך במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה ועל ההפקה הופקד מפיק אירועי היוקרה שון בלאיש. וכשהמנהיגה החזקה של שבט אפולאקי חוגגת, השורדים מגיעים להרים.

ג'קי אזולאי, דניאל בוסי, ישראל אזולאי
image2 (1ג'קי אזולאי, דניאל בוסי, ישראל אזולאי | אור גפן

בין האורחים שהגיעו לשמוח עם ג'קי ומשפחתה איתרנו את השורדים דודו אוואט והארוסה אביגיל עייש רביבו, יובל המבולבל, אודליה סויסה, פאני בוזגלו, מעיין אשכנזי, אוהד בוזגלו, אלה אייבינדר, זהר שטראוס ועוד טובים ורבים. מה שהכי תפס את תשומת לבו של המדור הוא הסטורי בחשבון האינסטגרם של מאמנה של עמישב פתח תקווה, שם כיכב לראשונה מי ש"איכזב" אותו בגדול העונה, אוואט. בראיון שנתן בוזגלו לספורט1 הוא סיפר בין היתר כי איכזב אותו בענק.

לאחר שראינו שהשניים בילו אחד בחברתו של השני אתמול, היינו חייבים לפנות לאוהד ולשאול האם מדובר בסולחה. "כן, אתמול לא הפסקנו לדבר כל הערב על מערכת היחסים שלנו ומה היה ומה לא היה".

דודו אוואט, אביגיל רביבו, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו
דודו אוואט, אביגיל רביבו, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו | אור גפן

בוזגלו המשיך: "הרי הכעס שלי עליו היה שהוא לא מנע את ההדחה המוקדמת שלי והוא מצידו טוען שהוא לא היה חלק וההיפך הוא הנכון. הוא מאוד אוהב ומעריך אותי וניסה להבהיר כל הזמן למה הוא כביכול לא היה קשור להדחה שלי. בשורה התחתונה גם באירוע וגם על האי היינו בדינמיקה טובה מאוד (זה מה שאכזב אותי עוד יותר בזמנו), כי ראיתי בו פוטנציאל לחבר הכי טוב שלי".

המדור שמח וצוהל מאחר ושני השורדים הדומיננטיים שמו את הכל מאחוריהם וכעת נשמח לראות גם את בוזגלו רוקד ברחבה בחתונה העתידית של אוואט ואביגיל שלו. אז אם גם אתם ראיתם בסטורי שמאמן הכדורגל וכדורגלן העבר קרובים מתמיד, לא טעיתם. "אתמול העברנו הרבה זמן ביחד וליבנו את העניינים. התחבקנו ויישרנו את ההדורים ואז עברנו גם לצחוקים ובילינו בכיף, וגם ביטלתי את החסימה שלי באינסטגרם לבקשתו", הוסיף בוזגלו ושם מאחור את הריב בינו לבין אוואט. תענוג.

כוכבי הישרדות הגיעו להרים
כוכבי הישרדות הגיעו להרים | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי