אחרי הפרידה: כוכב הכדורגל והאקסית נצפו מבלים יחד במלון

זוג מאוהב | אילוסטרציה

האם אחד הזוגות הנוצצים בעולם הכדורגל בדרך לקאמבק? על פי הדיווחים והעדויות, בהחלט עושה רושם שכן והחלום של המדור עומד להתגשם

(גודל טקסט)

בחודש מרץ האחרון, אחד הזוגות הנוצצים בנוף הכדורגל העולמי הודיע על פרידה. איקר קסיאס, אחד השוערים הגדולים בכל הזמנים, ואשתו העיתונאית ושדרית הטלוויזיה שרה קרבונרו, נפרדו והיממו את המעריצים. אחרי 11 שנים ביחד שבמהלכן הביאו לעולם שני ילדים, כדורגלן העבר האגדי של ריאל מדריד ואשתו החליטו לפרק את החבילה, אבל נשארו "חברים טובים שרוכשים הרבה כבוד אחד לשנייה, ועדיין נשארים מאוחדים במשימה החשובה בחיים – גידול הילדים שלנו", כפי שכתבה הספרדייה היפה בחשבון האינסטגרם שלה בסמוך לפרידה.

כולנו תהינו איך ייתכן שנגמר סיפור האהבה שהחל זמן קצר לפני הנשיקה של קסיאס לקרבונרו, אחרי הריאיון שהעניק לה במהלך המונדיאל בדרום אפריקה 2010 בו זכה עם נבחרת ספרד. אחרי כל מה שעברו, המלחמה במחלת הסרטן בה היא ניצחה כשהוא לצדה, והתקף הלב והניתוח שעבר השוער לשעבר של ריאל, ייתכן שזה ממש לא הסוף. אתמול (רביעי) פורסם במגזין הספרדי "SEMANA" כי מסתמן שהשניים בדרך לקאמבק. קסיאס ושרה נצפו במלון בפורטו, לשם הגיעו תחילה עם הילדים והסבים לנופש, אך אחרי מספר ימים, הילדים נשארו עם המשפחה המורחבת ואילו שוער העבר והעיתונאית המשיכו ליעד סודי והתחמקו מהמצלמות שעקבו אחריהם בפורטו.

עוד דווח כי השניים אמנם מגיבים אחד לשנייה ברשתות החברתיות כל הזמן, אבל לא משתפים שום דבר בימים האחרונים, כמובן בשביל לא למשוך תשומת לב. הזוג הספרדי החליט לחזור למקום שבו הם היו מאוד מאושרים, לפורטו, שם הם חיו במשך חמש שנים. בספרד מספרים שלמרות הפרידה יצא לקסיאס ולשרה להיפגש במספר אירועים, דוגמת יום ההולדת של הילדים או סיום שנת הלימודים, ושם כנראה הבינו שהם לא יכולים אחד בלי השנייה. צלמי הפפראצי בפורטוגל לא הצליחו לתפוס שום תמונה שלהם ביחד, ובמלון שמרו על פרטיות הזוג המפורסם ולא חשפו פרטים נוספים. עם זאת, בעל מסעדה הממוקמת למרגלות גשר "דון לואיס הראשון", סיפר שהשניים בילו אצלו בארוחת ערב רומנטית בשולחן צדדי ונראו "מאוהבים עד הגג". חלום שלנו הקאמבק הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי