בגלל האנטישמיות: הצעד הדרמטי של טיבו קורטואה ומישל גרציג

מישל גרציג
מישל גרציג | Europa Press News / Contributor

כנראה שלא כולם אוהבים את העובדה שהבלגי של ריאל מדריד יוצא עם ישראלית והשניים - שחוגגים את חג המולד בדובאי - החליטו לסגור את האפשרות להגיב להם באינסטגרם. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מישל גרציג וטיבו קורטואה ברחו מהקור המדרידאי ונחתו בסוף השבוע האחרון ביעד הכי אהוב על הישראלים בשנה האחרונה, דובאי. בזמן ששי וערן זהבי נהנים שם כבר כמעט חודש, כעת שוערה של ריאל מדריד והדוגמנית הישראלית היפה כובשים גם הם את דובאי. ראשית, שיתף הכדורגלן הבלגי תמונה זוגית של שניהם על רקע עץ חג המולד וכתב: "שמח לחלוק את הכריסמס הראשון שלנו יחד אהובתי", כשהוא מרים את מישל שלו על הגב.

עוד קודם לכן, מישל בת ה-24 היממה את מיליוני העוקבים של השוער שלה בביקיני לוהט של אשת כדורגלן אחרת, נטע אלחמיסטר. הדוגמנית פירגנה באהבה למעצמת האינסטגרם הישראלית בעלת מותג בגדי הים "bananhot" כשתייגה את הברנד של נטע, שבפגרה האחרונה הספיקה גם היא לנפוש באמירויות עם רמי גרשון שלה. נראה לנו שמפגש פסגה של החברים הטובים נטע, רמי וקורל סימנוביץ' ובעלה סרג'י רוברטו, יכול להיות מוצלח במיוחד עם הזוג הכי חם במדריד.

קורטואה והאילתית שלו, לה הוא קורא בכל הזדמנות "אהבת חיי", נהנו אתמול (שבת) מפינוקים ואוכל משובח במסעדת הנאמוס המקומית ועשו בחוכמה כשסגרו את האופציה להגיב להם על פוסטים לאחר שספגו הערות אנטישמיות. כעת, מי שיכול להגיב הם רק החברים הקרובים אחריהם הזוג עוקב ובכך הם נמנעים מביקורות ותגובות מיותרות בנוגע למערכת היחסים שלהם, חוצת היבשות והדתות, ומוכיחים איך אפשר להתאהב באדם באשר הוא. לא משנה מה הדת או הלאום שלו. לגזור ולשמור.

גרציג לוהטת
גרציג לוהטת | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי