הצטרפו לערן זהבי: יוצאי מכבי תל אביב "עושים" את דובאי

ערן ושי זהבי | אינסטגרם

יונתן כהן ואלי דסה ניצלו את פגרת החורף באיטליה ובוהלנד בהתאמה וחברו למלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים באמירויות. לירון שרון עם ארוחת הערב המפנקת, משטר האימונים ומפגש עתידי מסקרן

(גודל טקסט)

את חודש דצמבר 2021 מעביר ערן זהבי בשיקום אינטנסיבי זכר לפציעה ממשחקה של נבחרת ישראל. החלוץ נעזר במאמן הכושר ערן שאדו שהיה אמון על התוכנית המקצועית ובין לבין נהנה יחד עם אשתו שי זהבי ושלושת ילדיהם, רוי דור וגיל. כעת, רגע לפני שהשנה נגמרת והוא צפוי לחזור לכר הדשא על מנת לסייע לפ.ס.וו איינדהובן במאבק האליפות מול אייאקס, החברים הטובים הצטרפו לחגיגה והגיעו גם הם לכיף שבאמירויות.

ראשית, הזוג המאורס אלי דסה וירדן ארד ברחו מהחורף המטורף שפוקד את הולנד, נופפו לשלום לוויסטה ארנהיים ונחתו בחופים הלבנים של דובאי שם חברו לחברים הקרובים. במקביל, הישראלי שהטריף את האיטלקים, יונתן כהן, הניח בצד את המדים של פיזה שלו ויחד עם אשתו הטרייה רוני אדרי כהן הגיע גם הוא ישירות מהחורף הקפוא למדינה שבה שורר חום תמידי בטיימינג מופלא הודות לפגרה.

שלושת האקסים של מכבי תל אביב והנשים היפות נהנו אמש (שני) מערב מפנק במסעדת PLAY שכלל מופע מרהיב והרבה מאד אוכל משובח. הבוקר הספיקה השישייה להגיע כל אחד בזמנו ולפקוד את חדר הכושר,(ספורטאים נשארים ספורטאים, גם בחופשות). ובזמן שהישראלים נהנים מכל הטוב שיש לאמירויות להציע, נזכיר שגם שוערה של ריאל מדריד טיבו קורטואה והחצי השני הישראלי שלו הדוגמנית מישל גרציג, נמצאים בדובאי. אולי ייפגשו כולם לאיזה דרינק בנאמוס וכך הבלגי יוכל להשחיז את העברית שלו? מבטיחים לעדכן. 

האקסים של מכבי ת"א בדובאי
האקסים של מכבי ת"א בדובאי | מסך, אינסטגרם
שומר על כושר גם בחופשה. אלי דסה
שומר על כושר גם בחופשה. אלי דסה | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אלי דסה, יונתן כהן, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי