וונדה איקרדי שומעת? אשת הכדורגלן הלוהטת שמטריפה את צרפת

קמילה גלנטי | אינסטגרם

"היא לוהטת, חכמה, חריפה, ויש לה את החברות שעוזרות לה להרקיע שחקים", נכתב על אשתו של קשר פריז סן ז'רמן ש"משאריה אבק לנשות הכדורגלנים של המועדון". כעת, היא גם הגשימה חלום בזמן חופשת המולדת

(גודל טקסט)

לטובת הקוראות אנטונלה רוקוזו, וונדה איקרדי וברונה ביאנקרדי, נשותיהן של ליאו מסי, מאורו איקרדי וניימאר, כדאי שתחבשו קסדה כי יש אשת כדורגלן חדשה שהצליחה להטיס את הצרפתיים. סוללת הכוכבים של פריז סן ז'רמן מצויידת בנשים הכי יפות ומוצלחות שרק תוכלו לתאר לעצמכם, וכשהנשים של השחקנים הכי מפורסמים בעולם בדרך כלל תופסות את הכותרות, כעת הגיעה תורה של מישהי חדשה שמושכת אליה את כל תשומת הלב בימים האחרונים. 

קמילה גלנטי, אשתו של קשר פ.ס.ז' לאנדרו פארדס "משאירה אבק לנשות הכדורגלנים של המועדון. היא לוהטת, חכמה, חריפה ויש לה את החברות הכי מפורסמות בארגנטינה שעוזרות לה לקדם את העסקים שלה ולהרקיע שחקים", כך כתבו בתקשורת בצרפת. אשת הכדורגלן הארגנטינאית מבוגרת ממנו בשנתיים, היא בת 29 והוא בן 27. יש להם שני ילדים, והם יחד כבר שנים רבות. החלק היפה בסיפור האהבה שלהם היא הדרך בה הכירו- דרך אחיה של קמילה, שהכיר את פארדס הרבה לפני כיוון ששיחק איתו במחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס. 

העובדה שבעלה שווה בסביבות ה-25 מיליון יורו ממש לא הפריעה לה להגשים חלום ואמש (רביעי) בזמן שהם נמצאים בחופשת מולדת בארגנטינה, השיקה קמי (קמילה) ליין קוסמטי של מוצרים וטיפולים על שמה והיא עשתה את זה בקול תרועה כשכל החברות הסלביות המקומיות שלה בעלות מיליוני העוקבים, הגיעו להרים לה כמובן. בצרפת משתגעים על הלוק שלה ועל מערכת היחסים הפוטוגנית שלה ושל בעלה הכדורגלן וכל הנשים של השחקנים הגדולים באופן מתבקש עוקבות אחריה. לה ולפארדס יש קעקוע משותף של קופידון יורה חץ. הכי רומנטי שיכול להיות! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי