בוזגלו ג'וניור התנצל בפני אביו על הפאדיחה: "הוא הרגיש לא נעים"

מירן בוזגלו | אינסטגרם

לאחר שאמר מול המצלמות של "ערב טוב עם גיא פינס" שאביו אוהב "בלונדיניות עם ציצי גדול", בנם של מאור ומירן סיפר כי שלח לאביו הודעת התנצלות: "אמרתי דברים שהיו צריכים להישאר בבית"

(גודל טקסט)

פליטת הפה של ריי בוזגלו, בנם בן ה-9 של מאור ומירן בוזגלו, עשתה לא מעט רעש ברשת. כזכור, הוא נשאל על ידי הכתבת של "ערב טוב עם גיא פינס" מה אביו אוהב והשיב: "בלונדיניות עם ציצי גדול". ההורים המפורסמים הגיבו בחשבונות האינסטגרם וביקשו מהעוקבים לחשוב טוב לפני שהם כותבים תגובות קשות מאחר ומדובר בילד. כעת, ריי עצמו מגיב לראשונה לסערה.

ב"גיא פינס" שידרו את תגובתו של ריי, שצפה בריאיון ושיתף בהודעה ששלח לאביו לאחר פליטת הפה: "ביקשתי סליחה כי זה לא היה לו נעים. אמרתי דברים שצריכים להישאר בבית. כמו שאומרים, מכה עוברת, מילה נשארת". גם בוזגלו האב הגיב על הריקושטים שהגיעו בעקבות האמירה: "יש כאלה שמבינים שמדובר בילד בן 9 ויש כאלה שתמיד יבואו ויגידו שהחינוך לא טוב".

מאור בוזגלו, מירן וריי | אור גפן

מירן סיפרה גם היא כיצד היא התמודדה עם הביקורות שספגה: "היה לי קצת קשה לקרוא תגובות לא טובות, כי היום זה ריי ומחר זה ילד אחר. הילדים רואים את התגובות, אז לפני שממהרים לכתוב תגובה – תעצרו שנייה, תחשבו שיש ילדים שזה כואב להם ולהורים שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי