ליה גיל במסר לשורדים: "מי היה נותן לאוהד בוזגלו את המיליון?"

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | ניר פקין

במהלך צפייה משותפת בפרק האיחוד של "הישרדות VIP", שומרת הבקתה העלתה לאינסטגרם תמונה משותפת עם אוהד בוזגלו ולא הבינה למה אף מתמודד לא עשה איתו ברית. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אתמול (שבת) פתחנו את 2022 עם האיחוד של "הישרדות VIP", אליו הגיעו עשרת השורדים האחרונים של שבט אפולאקי וליבולן. הריאליטי של רשת 13 עלתה שלב ומשחק חדש התחיל, כשהמון הפתעות מצפות לנו בקרוב. מתמודדיי העונה וצופים מושבעים הגיעו אמש לצפייה משותפת בפרק המדובר בסינימה סיטי גלילות.

בין המוזמנים איתרנו את דודו אוואט וארוסתו אביגיל, אוהד בוזגלו שהגיע עם אלכסה שלו והצטלם לסלפי עם מי שנשארה חברתו הקרובה לאחר החוויה על האי. מדובר בשורדת הוותיקה ליה גיל, שזו כבר העונה השנייה בכיכובה והיא שלחה מסר לשורדיםבזמן שידור פרק. גיל הצטלמה עם בוזגלו, שכזכור הודח ראשון משבט אפולאקי וכתבה: "איך לא עשיתם איתו ברית? מי היה נותן לו את המיליון בגמר?". השורדת המנוסה התכוונה לכך שאחיו אסי בוזגלו זכה בשנה שעברה, כך שלקחת את אוהד כל הדרך לגמר, הייתה מבחינתה החלטה נכונה עבור מי שרצה לשלשל את המיליון לכיסו.

בוזגלו כבר עזב את וילת המודחים ואילו ליה וזוהר שטראוס הם שומרי הבקתה ובקרוב יתחרו ביניהם בדו קרב שהמנצח בו כנראה יחזור למשחק. אוואט הוא הנציג היחיד שנותר לעולם הספורט במשחק לאחר הדחתם של בוזגלו ושייטת העבר, ורד בוסקילה. ואם כבר הספקתם להתגעגע לבוזגלו מאז הדחתו בתחילת התוכנית, אל דאגה, כיוון שמחר (שני) תעלה באופן רשמי לאוויר העונה החדשה והשישית של "הבוזגלוס". 

אוהד בוזגלו, ליה גיל
אוהד בוזגלו, ליה גיל | יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי