לפני מכבי תל אביב: הצעד הגדול של שוער מכבי חיפה

יכולת מצוינת בין הקורות. ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

רגע לפני שהירוקים יארחו את הצהובים לקרב ענק וכשהוא עם כפכפים מול השקיעה, ג'וש כהן כרע ברך והציע לבת הזוג שלו נישואים: "אני לא יכול לחכות כבר לחיות את החיים איתך". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

תגידו המון מזל טוב לשוער מכבי חיפה, ג'וש כהן, שכרע ברך והציע לבת הזוג שלו ג'ימיי להיות שלו לעולמים. הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על אשת השוער הייתה לפני כשנתיים, אז היא עברה תאונת דרכים לא פשוטה בזמן שרכבה על אופניים בכביש באזור זיכרון יעקב, כשרכב נכנס בה במהירות והותיר אותה ואת הכלבה המשותפת שלה ושל השוער, צ'רלי, פצועות.  

מאז היא כבר הספיקה להחלים, לחזור לרכב ובעיקר לתמוך בחצי השני שלה באצטדיון סמי עופר. כהן בן ה-29 החליט שזה בדיוק הזמן להעלות את מערכת היחסים ביניהם שלב, והוא לקח את ג'ימיי לראות שקיעה בחוף שבי ציון, שם, עם כפכפי אצבע, השוער כרע ברך וביקש מהבלונדינית שלו להיות אשתו לנצח. "הדרך הטובה ביותר לפתוח את השנה. לא יכול לחכות כבר לחיות את החיים איתך", כתב כהן באינסטגרם וזכה לתגובות ופירגונים מכל החברים לחדר ההלבשה הירוק. 

גם ג'ימיי הנרגשת שיתפה את הפוסט בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "לא יכולה לחכות כבר להתחתן איתך". החצי השני של כהן היא לא רק רוכבת אופניים מקצועית, אלא גם רצה בעיקר בהרים והכי חשוב – כדורגלנית ששיחקה לאורך כל שנות בית הספר והאוניברסיטה. השניים כבר שנים יחד וג'יימי בת ה-26  מלווה את כהן בדרכו המקצועית, מפניקס דרך סקרמנטו ועד לסמי עופר, וכעת יזכרו לנצח את הצעת הנישואין הישראלית שלהם. שיהיה במזל! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי