היא לא הגיונית: כך נראית קורל סימנוביץ' כשבועיים לאחר הלידה

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דני מרון‎

זמן קצר לאחר שהביאה לעולם את בנה השני, אשתו של סרג'י רוברטו שיתפה תמונה שריסקה את הרשת. לירון שרון עם הפרטים והתיעוד

(גודל טקסט)

לפני שבועיים וחצי ילדה קורל סימנוביץ' את בנה השני, דילן, שנתיים וחודש אחרי שהביאה לעולם את בתה הבכורה, קאיה. אשתו של סרג'י רוברטו היא דוגמנית בינלאומית, אך התמונה ששיתפה אתמול הצליחה להפתיע גם אותנו. קורל ושחקן בארסה לקחו את קאיה המתוקה ללונה פארק מקומי, שם העלתה אשת הכדורגלן תמונה עם חולצת בטן והציגה בטן שטוחה וגוף מעורר קנאה.

אין כל זכר לעובדה שעד לפני רגע קורל הייתה בהריון. ומרות שהיא נראית וואו, הדוגמנית הישראלית שיתפה את  809 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שלקח לה זמן להתאושש אחרי הלידה: "עכשיו מרגישה קצת יותר טוב. התאוששות אחרי לידה לוקחת זמן, לי לפחות". סימנוביץ'/רוברטו אף סיפרה מדוע היא ובעלה נמנעים מלחשוף את פניהם של הילדים: "יכול להיות שמתישהו נראה אותם. אני ממש לא נגד להראות את הפנים שלהם. כרגע זה מרגיש לנו הכי שלנו וכיף לנו עם התחושה הזו. אבל יכול להיות שזו תחושה שתשתנה עם הזמן".

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | מסך, אינסטגרם

כזכור, השניים הכירו אינסטגרם ומאז סיפור האהבה שלהם חצה יבשות. קורל סיפרה באילו שפות משתמשים בבית: "אנחנו מדברים אנגלית, ספרדית, עברית וקטאלנית. עם סרג'י אני מדברת אנגלית ועם הילדים שלי עברית. סרג'י מדבר איתם קטאלנית. כולנו יחד מנסים לדבר אנגלית, ולפעמים עברית וספרדית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי