סרג'י וקורל בהלם: החברים הכי טובים של הזוג מתגרשים

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו | אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית ובעלה נדהמו לגלות כי הזוג הכי קרוב אליהם, מארק בארטרה והעיתונאית מליסה חימנס, החליטו לפרק את החבילה. כל הסיבות והפרטים בפנים

(גודל טקסט)

אחרי שמונה שנות זוגיות ועם שלושה ילדים משותפים, שחקן בטיס מארק בארטרה ואשתו העיתונאית מליסה חימנס מתגרשים. בספרד נדהמו לגלות הבוקר (חמישי) על הפרידה של החברים הכי טובים של סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ', שהיו עדים לכל סיפור ההיכרות בין שחקנה של ברצלונה לדוגמנית הישראלית ובילו איתם באינספור חופשות ומסיבות.

כפי שפורסם ב"Vanitatis", מקורבים לזוג סיפרו שהעיתונאית והכדורגלן החליטו להתפצל אחרי שלא הצליחו להתגבר על משבר רגשי ארוך מאוד שחוו: "מליסה ומארק ניסו לפתור את הבעיות בכל דרך אפשרית ואפילו היו תקופה ארוכה בטיפול זוגי, שלא צלח". כל אחד מהם יתגורר בבית אחר בעיר סביליה כדי לשמור על קרבה לילדים. מליסה לא רצתה להפריד אותם מאביהם, שחתום על חוזה עם בטיס המקומית עד סוף יוני 2023, ולכן הם קיבלו החלטה משותפת ונשארו חברים טובים, מתוך מחשבה על טובת הילדים.

מערכת היחסים בין בארטרה לחימנס החלה במאי 2014 כשבלם ברצלונה לשעבר שיחק עדיין בקבוצה הקטלאנית. לאחר קצת יותר משנה של זוגיות, נולדה בתם הבכורה גאלה באוגוסט 2015. בהמשך המשפחה עברה להתגורר בגרמניה בעקבות המעבר של מארק לבורוסיה דורטמונד ב-2016, הזוג התארס באותה שנה וב-2017 הם אמרו "כן" זה לזו מתחת לקופה. באפריל 2018 נולדה בתם אפריל, ובאוקטובר 2020 נולד מקס, הצעיר במשפחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי