אופס: בת הזוג של ירדן שועה יצאה לדייט בלעדיו

רומי יוסיפוף
רומי יוסיפוף | מסך, אינסטגרם

בזמן שחלוץ בית"ר ירושלים נערך למשחק החשוב מול מ.ס אשדוד, הצמודה שלו בילתה ערב אינטימי בלוקיישן מושלם. לירון שרון עם הפרטים המלאים ו"הפיצוי" שהגיע בהמשך

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תקווה לפתוח את השבוע עם ניצחון חשוב, כשתארח הערב (ראשון ב-20:00, ספורט1) את מ.ס. אשדוד באצטדיון טדי הקפוא במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. בזמן שהחלוץ ירדן שועה מתכונן למשחק ומקווה להרשית ולהעלות את מאזן הכיבושים שלו, בת הזוג שלו רומי יוסיפוף יצאה לדייט רומנטי בלעדיו. אל דאגה, לכדורגלן אין צורך לקנא, מכיוון שמדובר בבילוי אינטימי עם החברה הטובה שלה, שירה בן דוד. 

אחלה של דייט
אחלה של דייט | מסך, אינסטגרם

השתיים הגיעו לחוף הים, פרסו שמיכה, פתחו בקבוק יין, קראו שירה וראו את השקיעה. תגידו שזה לא המתכון לדייט הרומנטי ביותר שיכול להיות? אמנם החברה הטובה והכדורגלן לא עוקבים אחד אחרי השנייה, אבל ניכר שהיא ואשת הכדורגלן הצעירה קרובות ואוהבות. ואם לרגע חשבנו ששועה מקופח, אז ממש לא, הראשלצית שלו דאגה לו בהמשך הערב. שועה ורומי נפגשו עם החברים הטובים לירן רוטמן וארוסתו, אודין סאסי, לערב סושי מפנק במיוחד.

ירדן ורומי בערב סושי
ירדן ורומי בערב סושי | מסך, אינסטגרם

רוטמן ואודין שלו הם ללא ספק הזוג הקרוב ביותר לשועה ורומי ונראה שבחתונה שלהם שצפויה להתרחש בחודש יוני הקרוב, החברים הצעירים ישרפו את רחבת הריקודים. הבית"ריסטים הגיעו לבית משפחת יוסיפוף במערב ראשון לציון, כשהקשר בן ה-25 גם נסחף לטורניר שש בש עם אחותה בת השמונה של רומי, אודל המתוקה. בין ביסי הסושי, החבורה כמובן צפתה במכבי תל אביב מנצחת את הפועל באר שבע והשניים יקוו גם הם לסיים את הערב עם שלוש נקודות חשובות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי