אשת הכדורגלן חשפה: גרתי במחסן בלי מזגן לפני שהכרנו

| אריאל שלום

ג'ורג'ינה רודריגס הדהימה: "היה קפוא בחורף וחם אימים בקיץ, שילמתי 250 יורו לחודש". וגם: תחילת הדרך במדריד ("זה היה נוראי") והחיים לצד כריסטיאנו רונאלדו ("פעם מכרתי תיקים, היום אני אוספת אותם")

(גודל טקסט)

בסוף החודש תעלה לאוויר סדרת הדוקו בכיכובה של ג'ורג'ינה רודריגס, שצפויה לחשוף סודות רבים על חייה לצד כריסטיאנו רונאלדו. לקראת עליית הסדרה, סיפרה הדוגמנית שבעבר, לפני שהכריה את הכדורגלן, היא נאלצה לגור במחסן שהפך לדירת חדר ללא חימום בשכר חודשי של 250 יורו. זוגתו ההריונית של הפורטוגלי הודתה כי לא הייתה יכולה לשלם על חימום או על מיזוג והמצב הכלכלי שלה גרם לה לקפוא בחורף ולהיצלות בקיץ.

ג'ורג'ינה הייתה בת 19 כשעברה למדריד, שם ניסתה את מזלה עד שהצליחה למצוא עבודה בתור מוכרת בחנות ולממש את אהבתה לאופנה. היא סיפרה למעריצים איך זה היה לעבור מחיים חסרי כל, לחיים בהם יש הכל מהכל, בשפע גדול. "ההגעה שלי למדריד הייתה נוראית", סיפרה אשת הכדורגלן והוסיפה: "חיפשתי המון דירות סביב המחיר של 250 יורו לחודש, ובסוף גרתי בדירת חדר שהייתה בעבר מחסן. היה קפוא בחורף וחם למות בקיץ. החיים שלי השתנו מהקצה לקצה ביום שבו הכרתי את כריסטיאנו". עוד מסיפור הסינדרלה המדהים שלה נשמע כשהתוכנית "אני ג'ורג'ינה" תעלה בקרוב.

כזכור, ג'ורג'ינה החלה לצאת עם כוכבה של מנצ'סטר יונייטד עוד בימים ששיחק במדיה של ריאל מדריד, ובזמנו היא עבדה עבור 10 יורו לשעה בחנות של גוצ'י. עוד היא חושפת כי היה לה ממש קשה בהתחלה שלה בבירת ספרד אבל היא ידעה שדברים יסתדרו. פשוט לא תיארה לעצמה עד כמה. "בעבר מכרתי תיקים בשווי עשרות אלפי יורו, היום אני אוספת אותם", סיפרה על המעבר מבחורה ענייה למגה מפורסמת, בעלת ממון רב ו-30 מיליון עוקבים. עליית הסדרה תתרחש במקביל ליום הולדתה ה-28 ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לפרק הראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי