אחרי שחשפה את הישבן: לא תאמינו מה חברה של בקהאם גרמה לו לעשות

מיה ריגן, רומיאו בקהאם | אינסטגרם

מיה ריגן ייעצה לבנו של דייויד לשחזר את מה שעשה אביו, בדיוק באותו מקום, בטענה שזה "יביא לו ברכה". החברה האסרטיבית נתנה לעצמה קרדיט אחרי עוד רעיון מוצלח, והתוצאה? "יצא משוגע"

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על הזוג הצעיר רומיאו בקהאם וחברה שלו הדוגמנית מיה ריגן, הייתה כשהיא החליטה לעשות מחווה חושפנית במיוחד לאמא שלו, ויקטוריה בקהאם, הצטלמה עם חוטיני וכתבה על הישבן "posh", שזה היה הכינוי שלה בספייס גירלז. אחרי שהשניים שברו את הרשת עם הפוסט הזה, כעת בת ה-19 ייעצה לחבר שלה, שהוא במקרה בן של אגדת כדורגל אנגלית, לעשות מחווה מיוחדת לאבא שלו דייויד בקהאם.

וכמו גבר לעניין, רומיאו הקשיב למיה שלו אחרי חפירות שזה "יביא לו ברכה", בקהאם ג'וניור שיחזר את הקעקוע האייקוני של אבא שלו וקיעקע צלב עם כנפיים על העורף שלו. משלושת הבנים, ברוקלין, רומיאו וקרוז, זה שהכי דומה לכדורגלן העבר האנגלי, הוא זה שעכשיו הולך להראות בדיוק כמוהו גם בגזרת הקעקועים. מאז שאביו חתם בריאל מדריד, אחד הקעקועים הכי בולטים שלו הוא הצלב המכונף שתמיד ליווה אותו על עורפו ולכן שיחזר אותו בדיוק והתמוגג מהתוצאה כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו מול מיליונים: "יצא משוגע! תודה אחי", ותייג את המקעקע.

מיה, החברה האסרטיבית של רומיאו, לא שכחה לתת לעצמה קרדיט, העלתה תמונה של בן הזוג שלה עם הקעקוע החדש שלו וכתבה: "עוד רעיון מוצלח שלי". השניים בילו את סוף השבוע האחרון ביאכטה החדשה של אבא ואמא בקהאם השווה 5 מיליון יורו ובה חמישה חדרי שינה, כך שחושפות אקזוטיות מאד בחסות משפחת בקהאם- יוצאות לדרך! 

ברוקלין בקהאם | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי