"עשיתי שטויות שעלו לי בהרבה מאמץ וכאב": רמי גרשון יוצא לדרך חדשה

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון | אינסטגרם

שחקנה של מכבי חיפה ובעלה של הדוגמנית נטע אלחימסטר הפתיע כשהודיע בחשבון האינסטגרם שלו על השקת קורס תזונה לספורטאים: "כבר מגיל צעיר נושא התזונה העסיק אותי וכל הקרובים שלי מכירים ב'שריטה' הזו שיש לי", אמר. וגם: כיצד הגיבו לו הקולגות מרחבי ליגת העל?

(גודל טקסט)

שחקנה של מכבי חיפה, רמי גרשון, לא מרבה להשתמש בפלטפורמת האינסטגרם יותר מדי בחייו. לפחות לא כמו אשתו, הדוגמנית וכוכבת האינסטגרם הגדולה בישראל, נטע אלחימסטר. אך כשיש לו משהו חשוב להגיד, הוא עושה את זה ובגדול. אתמול (ראשון) בערב פרסם הכדורגלן בחשבון האישי שלו קורס תזונת ספורט לספורטאים ,עליו הוא ממליץ, כאשר חלק חשוב מהתכנים שלו תאמינו או לא, הוא יעביר בעצמו.

שמעתם נכון. גרשון בן ה-33, שצבר הרבה ידע בתחום במהלך השנים והחליט לצאת לדרך חדשה ביוזמתו, אמר: "כבר מגיל צעיר נושא התזונה כספורטאי העסיק אותי מאוד וכל הקרובים שלי מכירים ב'שריטה' הזו שלי, כחלק מהדחף לעשות הכל כדי להיות הכי טוב שאני יכול. לאורך השנים עברתי כל כך הרבה, ניסיתי המון שיטות וטרנדים וגם טעיתי הרבה ועשיתי שטויות שעלו לי בהרבה זמן, מאמץ וכאב. היום אני יודע שיש דרך, מבוססת מדע ולא מסובכת שכל אחד יכול ללמוד וליישם. אני יודע שיש חוסר ודאות אצל הרבה ספורטאים ואנשי מקצוע לגבי מה נכון וצריך לאכול ואיך להתנהל תזונתית בשגרת היום יום". כתב גרשון וסיפר מה עבר עליו לפני שנולד במוחו הרעיון לקורס.

החיפאי המשיך וסיפר: "לפני כשנה הצעתי לרקפת אריאלי (תזונאית מכבי חיפה בכדורגל, מכבי תל אביב בכדורסל, נבחרות ישראל ועוד) לעשות קורס תזונה לספורטאים בוגרים וצעירים כאחד, שינגיש את הידע הבסיסי הזה שיכול לעזור לכל כך הרבה אנשים להרגיש יותר טוב בכל אימון ומשחק, לבנות מסת שריר או לרדת באחוזי שומן, לסייע להתאוששות ועוד הרבה מעבר. רקפת אהבה את הרעיון והציעה לי להיות חלק מהקורס כדי להוות דוגמא לאיך ספורטאי צריך להתנהל תזונתית. אז אני גאה לקחת חלק ולתרום מהידע והניסיון שצברתי לאורך המסע שלי כשחקן", סיכם גרשון. תמיד ידענו שהוא הבשלן במשפחה, ועכשיו ברור מדוע העדיף לשרוף שעות על בישולים במטבח. וכפי שכתבו לו בתגובות לפוסט חבריו מהליגה: "מקצוען".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי