ממשיך בבלאגן: ג'ק גריליש הזמין דוגמנית לבלות איתו את הלילה

קלואי ברוקט | אינסטגרם

קשרה ההתקפי של מנצ'סטר סיטי שוב מסתבך: לפי דיווחים באי הבריטי, שחקנה בן ה-26 של אלופת אנגליה קושר לדוגמנית צעירה איתה נטען כי הוא בילה בווילה במיקונוס, כל זאת לאחר שאמר לבת זוגו ולעוקביו כי "בבקשה אל תאמינו לכל דבר שאתם קוראים בעיתונים". כל הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

את תסבוכת האוהבים של קשרה ההתקפי של מנצ'סטר סיטי, ג'ק גריליש, אי אפשר לשכוח בקלות, כאשר שמו של האנגלי נקשר עם שלוש נשים שונות בחודשים האחרונים. כזכור, הכדורגלן בן ה-26 יצא לכאורה עם שתי כוכבות ריאליטי ודוגמנית נוספת, בזמן שיש לו חברה כבר שנים רבות, אהבת נעוריו והדוגמנית סאשה אטווד- שהעיפה אותו מכל המדרגות לאחר שגילתה שבגד בה יותר מפעם אחת. זוכרים שבחודש שעבר הוא שבר שתיקה לאחר האשמות וכתב בפני מיליוני העוקבים שלו באינסטגרם: "בבקשה אל תאמינו לכל דבר שאתם קוראים בעיתונים"? אז אתמול (ראשון), ה'סאן' הבריטי פירסם שם נוסף של דוגמנית, רביעית במספר, איתה בילה גריליש את הלילה.

מה נותר לומר על ההתנהלות של האנגלי הפרובוקטיבי? עד שסאשה סלחה לו לאחר תחנונים קשים, כעת מתברר שבכל הזדמנות שיש לו, הקשר ההתקפי שעבר בקיץ האחרון מאסטון וילה למנצ'סטר סיטי תמורת סכום המוערך בכ-100 מיליון ליש"ט, עושה בלאגן. הפעם בתפריט מעללותיו של גריליש, דוגמנית פרובוקטיבית בשם קלואי ברוקט, בת 21, הטוענת שהזמין אותה לבלות איתו בוילה במיקונוס אחרי לילה רווי אלכוהול, זמן קצר אחרי שאהובת נעוריו סלחה לו על כל הבגידות. פחות חכם מצידו. 

בזמן שהוא חגג עם חבריו בפגרה האחרונה, גריליש לקח את קלואי לוילת הנופש שלו באי היווני. הדוגמנית המפורסמת סיפרה ל'סאן': "ג'ק בחור ממש מקסים. הכרנו במסיבה, דיברנו וצחקנו ושתינו מלא, באיזשהו שלב הוא הזמין אותי לוילה שלו והסכמתי. היה כיף". לא ברור איך סאשה תסלח לו פעם נוספת, עכשיו שהיא כבר יודעת על ארבע (!) נשים איתן שמו נקשר בחצי השנה האחרונה. מה יהיה איתך גריליש? תבחר, או רווק, או בזוגיות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי