חשפו יותר מידי: התמונה של דיבאלה וזוגתו צונזרה על ידי אינסטגרם

אוריאנה סבטיני, פאולו דיבאלה
אוריאנה סבטיני, פאולו דיבאלה(16) | מסך, אינסטגרם

כוכב יובנטוס והזמרת אוריאנה סבטיני הצטלמו ללא חלק עליון וזכו למיליוני לייקים, אך מסתבר שעברו את הגבול של הרשת החברתית. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

סוער באינסטגרם: פאולו דיבאלה ובת הזוג שלו, הזמרת אוריאנה סבטיני, מככבים בתמונות חדשות ואקסטרה לוהטות. החלוץ בן ה-28 והחברה בת ה-25 הצטלמו ללא חלק עליון ומיהרו להעלות לרשת, שם החליטו כי הם עברו את הגבול.

התמונה הייתה עד כדי כך פרובוקטיבית, שהיא הוסרה על ידי אינסטגרם ולאחר מכן הוחזרה כשהחזה של אוראינה מצונזר. אשת הכדורגלן כתבה: "התמונה חזרה לאחר שאינסטגרם החליט לצנזר אותה". לאחר מכן היא עצמה מחקה אותה ושיתפה שתי תמונות אחרות בהן רואים רק את הגב שלה, מקושט בקעקועים קטנים. בתמונות ניתן היה לראות קעקוע בערבית על הצלעות של הכדורגלן, שסיפר בעבר בריאיון כי זה הקעקוע הכי משמעותי ויקר לו, מכיוון שזהו שמה של אמו, אליס, כתוב בערבית ממש מתחת ללב שלו.

התמונה שצונזרה על ידי אינסטגרם
התמונה שצונזרה על ידי אינסטגרם | מסך, אינסטגרם

התמונות הלוהטות של השניים גרפו מיליוני לייקים ואלפי תגובות ואחת הראשונות להגיב הייתה כמובן וונדה איקרדי, חובבת תמונות פרובוקטיביות בעצמה, שהסתפקה במילה אחת: "וואו".

לא ברור איך דיבאלה ואוריאנה עדיין לא התחתנו אחרי כמעט ארבע שנות זוגיות. אבל בינתיים, הם ממשיכים לחיות חזק על הקו בין ארגנטינה לאיטליה, כשהיא ממנפת את הקריירה שלה והוא את שלו, כך שהם הרבה בנפרד ואולי זו הסיבה שהם עדיין לא צעדו תחת חופה וקידושין.

בקיץ כתבה אשת הכדורגלן היפה: "כנראה שעשיתי משהו טוב בחיים שזכיתי בך. אמנם הקשר שלנו הוא לפעמים בשלט רחוק, אבל בשבילך- כל העולם". אנחנו לגמרי מוכנים כבר להכריז על האירוסין של השניים. פאולו, הגיע הזמן לתכשיט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי