קיליאן "נפל ברשת": הכירו את הישראלית שסיחררה את אמבפה

הילה פילו
הילה פילו | מסך, אינסטגרם

כוכב פריז סן ז'רמן "ניסה את מזלו" פעמים עם הרקדנית הילה פילו, שהבהירה למדור שהוא "פחות הטעם שלה" וסירבה לו בנימוס. מה בדיוק כתב לה הצרפתי ומה הכניס אותה ל"הלם"? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זוכרים את הילה פילו, אחת הרקדניות הבולטות שהיו בסגל המעודדות של מכבי תל אביב? חשבון האינסטגרם של הרקדנית והכוראוגרפית הפך להיות כל כך מוצלח, שגם אחד מכוכבי הכדורגל הכי גדולים בעולם לא הצליח להישאר אדיש לתנועות וליופי שלה. מדובר בלא אחר מאשר חלוץ פ.ס.ז', קיליאן אמבפה, שנתקל בסרטוני הריקוד של הישראלית והחליט לפנות אליה. "אני רואה אותך זורחת" כתב לה הכדורגלן בן ה-23 שהתרשם ממה שראה ו"ניסה את מזלו", אבל פילו הפתיעה.

ההודעה ששלח קיליאן אמבפה
ההודעה ששלח קיליאן אמבפה | פרטי

"האמת, אני לא חזקה בעולם הכדורגל ככה שלא היה לי בכלל מושג מי הוא", סיפרה הילה בכנות למדור והמשיכה, "נכנסתי אליו וראיתי שיש לו 64 מיליון עוקבים והייתי בהלם". הרקדנית מרמת השרון ענתה לאמבפה: "תודה אהוב, מעריכה". כעבור למעלה מחודשיים, אמבפה החליט לנסות את מזלו שוב: "מה שלומך רקדנית יפה?", כתב, אך הילה לא השיבה והיינו חייבים להבין מדוע. "אמנם אני רווקה, אבל הוא פחות הסגנון שלי", היא מבהירה, "הוא גם צעיר ממני בעשור ואני רוקדת בכל העולם ככה שפחות מסתדר לי לזרום איתו ולכן לא עניתי. כמובן שזה ממש מחמיא לי". אז כנראה שהצרפתי נדבק מחברו הברזילאי ניימאר, חובב הישראליות הידוע, או שהוא פשוט נשבה בקסמיה ובסגנון הריקוד המהפנט של הישראלית המטריפה שלנו. 

לרקדנית שהיממה את אמבפה יש כ-200 אלף עוקבים באינסטגרם וקהל גדול, היא עושה סדנאות ריקוד ומעבירה שיעורים בכל הארץ. חשבון האינסטגרם שלה גורם לאנשים מכל העולם להיחשף לסגנון הייחודי שלה והיא מקבלת הצעות ממדינות רבות להגיע לרקוד וללמד, כמו למשל בהולנד ובבירת צרפת, פריז, שזה דווקא מתכתב נהדר עם הלו"ז של הכדורגלן, אך הרקדנית תוצרת כחול-לבן מפנטזת על אמריקה. "אני חולמת לרקוד ולהופיע בחו"ל אחרי שעשיתי כמעט כל דבר אפשרי בארץ – הופעות, פרסומות, קליפים ואפילו בארוויזיון רקדתי. עכשיו, ארצות הברית היא היעד שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי