התמונה שהסגירה את הקאמבק שמסעיר את הכדורגל האנגלי

מרקוס ראשפורד ובת הזוג
מרקוס ראשפורד ובת הזוג | מסך, אינסטגרם

שמונה חודשים לאחר שנפרדו, עושה רושם שהאקסית המיתולוגית סלחה לראשפורד, כשמה שנתן את החותמת הוא תיעוד בו זיהו הגולשים את ידו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד. לירון שרון עם הפרטים והמלאים

(גודל טקסט)

לא כולם חובקים זוגיות יציבה וארוכת שנים כמו הכוכב הבלתי מעורער של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו. אחרי מערכות יחסים רבות, בחמש השנים האחרונות הפורטוגלי צמוד חזק לג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו ואם ילדיו. כנראה ש- CR7 נתן כמה טיפים מנצחים לחברו הצעיר לקבוצה, מרקוס ראשפורד, שהצליח להחזיר לחייו את האקסית ש"זרקה" אותו. לפני כשמונה חודשים.

אחרי הפרידה הכואבת שלו ושל לוסיה לואי, באנגליה מפרסמים כי השניים בני ה-24 נצפו יחד במכוניתו של האנגלי. הם אמנם מנסים לשמור על פרופיל נמוך, אך סטורי אחד שפירסמה אשת הכדורגלן לשעבר, הבהיר היטב שהם חזרו. לוסיה שיתפה תמונה של רגליה ועליהן מונחת יד מקועקעת שדומה שתי טיפות מים לזו של ראשפורד, דבר שתפס את עיני העוקבים.

התמונה ש"הסגירה"
התמונה ש"הסגירה" | מסך, אינסטגרם

התמונה הסעירה את הרשתות החברתיות בבממלכה וחבר של השניים סיפר ל"סאן": "לשניהם יש אינטרס לחזור. כל אחד קיבל את הספייס שלו ויצא עם אחרים במהלך הפרידה ועכשיו הם שלמים לחזור ולהמשיך בחיים המשותפים. הם ביחד מאז התיכון, ככה שכל אחד יול היה להתמקד בעצמו בתקופת הפקידה ולהבין מה הוא בדיוק רוצה:.

דיווחים נוספים מצביעים על כך שהכדורגלן פשוט לא יכול היה בלי אהבת נעוריו ועשה הכל כדי שהיא תסלח ותקבל אותו בחזרה. "היה ביניהם עיניינים של חוסר אמינות ולוסיה בהתחלה לא רצתה בכלל לשמוע על לחזור למרקוס אבל ככל שעבר הזמן, הוא היה מאד עיקש ועשה הרבה מחוות כדי שהיא תסלח לו". נראה שזה הצליח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי